Be the One not Enyone

Dragii mei,

Am ales acest titlu deoarece 80% toate informatiile din acest post sunt gasite in revista "The One".

Inca din primele pagini imi atrage atentia invitatia celor de la Givenchy "Be a star". In ce consta acest lucru? Pai Givenchy te invita in magazinele Sephora la o sesiune gratuita de machiaj in stilul Liv Tyler :) ...suna bine nu?




Poti sa te programezi la numarul de telefon 021.335.03.03 in una din locatiile de mai jos:
9-15.05 in Sephora Cotroceni intre 17.00 si 20.00
16- 20.05 in Sephora Mall Vitan intre 17.00 si 20.00
23- 29.05 in Sephora Feeria intre 17.00 si 20

Evident ca eu m-am programat :) ... iar poza am preluat-o de pe site-ul oficial Givenchy

Tot "The One" organizeaza joi, 19 mai Shopping Night la magazinul Mango din Plaza Romania, dar trebuie sa va inscrieti pe site-ul revistei.
Dana Rogoz (guest-ul evenimentului) va asteapta intre orele 18.00 si 22.00 si v-a pregatit o tombola, sedinte de make-up, hair styling si manichiura, plus alte surprize.
Primii 100 de cumparatori vor primi o geanta Mango cadou....

In cazul in care nu stiti, revista "The One" aniverseaza 7 ani de existenta si ne intampina cu un super cadou de abonare pentru varinta de 12 luni: produse Lush
- sapun cu miere "Honey I Washed the kids"
- unt exfoliant "Aqua Mirabilis"
- spumant cu ciocolata "Ma bar"
- crema pentru baie cu ovaz "Cheridwyn`s Cauldron"
- crema pentru baie cu vanilie si lamaie "Floating Island"
- crema hidratanta pentru corp "Dream Cream"
- crema reparatorie pentru maini uscate "Helping Hands"

In luna mai in magazinele Carrefour gasiti oferta la produsele Bourjois: 15 % reducere pentru toata gama de make-up.
Pe pagina de facebook a companiei am gasit si o invitatie la sedinte de make-up.



L`oreal are in luna mai 25% reducere pentru orice mascara, cu exceptia Volumissime.



Cam astea sunt noutatile pe care eu le-am gasit.
Voi mergeti la sedintele de machiaj?
Kisses

Etichete: