Bridal make-up

Dragilor

Pentru ca multe dintre prietenele mele m-au sfatuit ca sa pun pozele cu machiajele bridal ( nu sunt multe )… m-am gandit ca este timpul. Sper sa nu credeti ca ma pripesc, dar incepe sezonul si nu strica inca cateva poze de inspiratie.

Asadar sa incepem.

Draga mea prietena  Monica, care a fost si prima mea mireasa ever … tin sa ii multumesc public pentru asta.
A dorit un machiaj simplu, curat si de inspiratie Audrey Hepburn… am tinut sa o multumesc si iata rezultatul final: am creat un machiaj diafan.


Prietena mea Adina (Bubulina Gospodina) a purtat un machiaj glam cu niste gene lungi si tus.

Ioana, mireasa mea naturala.

Cristina este puternica si prin machiajul de mireasa am evidentiat ochii ei frumosi.

Cu acest machiaj am participat si la un concurs, pe care l-am si castigat datorita voturilor primite, deci mi-a purat noroc. Cristina iti multumesc pentru asta.

Tot cu Cristina am si cel mai bun exemplu de comunicare: proba de machiaj. Pentru ca nunta a avut loc iarna (desi in ziua nuntii ei a fost frumos) eu m-am gandit la un machiaj mai rece ( fard cu particule stralucitoare, o linie de tus  si un ruj intens) ei nu i-a placut propunerea mea si mi-a spus ca isi doreste ca ochii sa fie pusi in evidenta. Am fost de acord si am scos si nuantele de farduri ceva mai inchise. De cum a vazut nuanta aceea de albastru s-a indragostit iremediabil, deci am folosit-o si a rezultat un machiaj puternic si o miresica multumita.

Cu mandrie va spun ca toate aceste minunate doamne acum imi sunt dragi prietene.

Cu draga inima va sfatuiesc sa deveniti prietene cu persoana care se va ocupa de acest aspect, va veti simti mai relaxate si veti capata incredere in acea persoana.
Foarte important si asta o spun pe toate forumurile pe unde mai intru: Proba este pentru a face mai multe machiaje pana veti fi multumite. Make-up artistul este acolo sa va asculte dorintele si daca nu ii comunicati ce anume nu va place el nu are de unde sa ghiceasca ce doriti mai ales ca de obicei aceasta este si prima intalnire ( vezi si ia aminte la exemplul de mai sus) . Daca plecati nemultumite de la el nu ati rezolvat nimic… ba da… ati aruncat niste bani pe fereastra si ati mai castigat ceva timp de stress.

Ca bonus va pun si o poza cu machiajul meu de mireasa, insa nu este realizat de mine. Am apelat la o colega de breasla (si ea este doar poasinata nu face din asta un full time job) si bine am facut. De emotie tremuram din toate incheieturile, deci nu mi-ar fi iesit ceva decent in veci.

Casa de piatra!

Kisses

Etichete: , ,