Heated lash curler

Dragilor

Am cam ramas in urma cu blogul … si abia am inceput J … dar azi sper ca imi voi lua revansa.

Pentru inceput zic sa va spun despre cadourile revistelor… nu am gasit mai mult de 3 L ori poate nu este bine aprovizionata taraba de la coltul blocului….
Revista Cosmopolitan … dupa cum stiti ofera reucere la concertul Inna
Revista Unica ofera codou un DVD cu exercitii pilates pentru picioare sexy
Revista Marie Claire ne ademeneste cu ochelari de soare (ii gasiti in 3 forme) sau un portfard … este editie aniversara… LA multi Ani!
Revista Femeia ne ofera tot o pereche de ochelari de soare … semn ca vine vara
Revista Joy se mai gaseste inca cu esarfa minunata de primavera.

Cam atat despre revistele de pe piata.

Am mai gasit pe internet 2 articole interesante: despre cat puteti pastra cosmeticele aici si despre ingredientele daunatoare aici (din cosmetice evident)

Sper ca participati la concursurile pe care vi le-am recomandat… eu recunosc ca am participat si chiar daca nu castig imi folosesc fiecare sansa. De asemenea, mai asunt cateva concursuri cu tematica (concursuri de machiaj) si abia astept sa va impartasesc si voua machiajele cu care voi participa (acum sunt in lucru). Daca sunteti interesati sa participati, va rog sa imi spuneti pentru  a va comunica link-urile

Acum hai sa va spun despre un produs de beauty… heated lash curler. (poza am luat-o chiar de la ei de pe site)


Eu mi l-am cumparat de la Sephora cu 80 lei si trebuie sa spun k m-am chinuit o perioada sa ma lamuresc cum se foloseste J
Imediat ce m-am lamurit… am tras si concluzia: Nu cred ca este o investitie buna, dar nu strica daca vrei sa o faci.
Eu il aprind cand incep sa ma machez si astfel stiu sigur ca pana ajung la gene este bine incins… si se foloseste dupa ce ai aplicat rimelul. Inainte de rimel mie mi se pare ca nu face absolut nimica nimicuta, poate iti arde putin genele. Trebuie sa ai mare dexteritate sa il folosesti pentru ca adesea lipeste genele si daca se ususca rimelul asa mai greu sa corectezi.
Ajuta la genele din coltul extern si le scoate in evident ceva mai bine decat orice alt produs. Il recomand celor care au aceste gene ceva mai lasate si nu reusiti numai cu rimel sa le arcuiti bine. Aici isi face treaba si se vede diferenta.

Cam atat despre experienta mea cu acest accesoriu de beauty.

PS: va pregatesc niste machiaje cu verde. Ce credeti… va interseaza?

Kisses

Etichete: ,