May fav

Dragilor,

Florarul acesta a fost minunata pentru mine si va multumesc din sufletul meu mare si modest voua, cititorilor mei.

Aceasta luna m-am simtit ca un make-up artist adevarat... am avut muuulte programari si chiar am rezervari pentru beauty trainig. Evident nu la sugestia mea, dar sunt bucuroasa sa respund cererilor voastre.

Am sa ma limitez la cateva produse de make-up pe care le-am folosit mai intens luna aceasta (pe mine) :
- fondul de ten L`oreal Infailibile Brush
- baza matifianta de la MUFE
- pudra translucida Artdeco
- blush Estee Lauder
- tus negru de la MUFE
- nuantele de mov din trusele trio de la L`oreal
- anticearcan MUFE
- mascara Volumissime de la L`oreal
- crema hidratanta Gerovital cu floare de colt (o voi schimba cu un produs care are FPS...acesta nu are si nu am observat in momentul cumpararii)
- demachiant La Roche Possay
- tonner Elmiplant cu gutui



Sa spunem ca este suficient.

In curand voi posta cateva machiaje realizate de mine zilele acestea, chiar daca nu am poze prea bune (fetele mi-au promis poze de la fotografii profesionisti, dar inca nu am :( ...  ).

Kisses