Primul meu Giveaway

Dragilor,

Este timpul si pentru primul meu giveaway. Sper sa va bucure.

Am ales minunata luna Mai, dar eu prefer Florar si mai cu seama ca sunt nascuta in aceasta luna minunata. Acesta este si motivul pentru care am ales acum acest giveaway.

Premiul este oferit de buna  mea prietena Stephanie  si consta intr-un set de bijuterii handmade ….chiar cele din poza de mai jos.


Eu o apreciez foarte tare pentru pasiunea si priceperea ei si de fiecare data cand mai face cate ceva imi cumpar ca sa am cu ce sa imi accesorizez tinutele. Accesoriile handmade sunt la mare cautare chiar si la Hollywood si ii doresc prietenei mele sa ajunga si acolo, dar intre timp va indemn sa ii urmariti blogul pentru a fi la curent cu noutatile.

Acum sa lamurim conditiile de participare la acest giveaway:

1.       Trebuie sa fiti falloweri ai blogului meu
2.       Sa scrieti pe blogul vostru despre concurs, iar  daca nu aveti blog puteti da distribuire pe peretele vostru de facebook astfel incat toata lumea sa afle de el si desigur sa imi lasati link-ul unde ati scris
3.       Sa raspundeti la intrebarea: La ce tinuta ai purta setul din poza?
4.       Sa lasati un comentariu la acest post care sa contina:
a.       Numele cu care ma urmariti
b.      Link-ul unde ati postat despre concurs
c.       Raspunsul la intrebare

Declar deschis concursul si se va incheia in data de 25.05. Castigatoarea va fi aleasa prin tragere la sorti (vestitul random.org) si va fi anuntata in cursul zilei de 26.05

Later edit: Este foarte important ca link-ul cu postarea despre concurs sa fie activ pentru a putea verifica. Unde este postat pe peretele de facebook contul trebuie sa fie public. Daca nu voi putea verifica, atunci sunt nevoita sa descalific inscrierea.  
Kisses

Etichete: