Blog Award

Dragilor,

Cu mare emotie si cu mainile tremurand scriu aceste randuri. Am primit PRIMUL meu blog award de la Daniela.
Va marturisesc ca la un momentdat m-am intristat ca nu ma baga si pe mine in seama fetele din blogosfera de beauty asa ca Daniela draga iti multumesc inzecit.

Premiul pe care l-am primit este:



The rules are:

1. Link back to the person who passed you the award!
Deja am facut...

2. Share 7 random things about yourself!
- sunt prea pasionata de machiaj....spre obsesie
- sunt aeriana (a se citi visatoare )
- optimista
- dansez oricand aud muzica (fiica mea m-a mostenitsi sunt mandra de asta)
- ajut cat pot de mult
- invat pe cat posibil
- iubesc cu patima

3. Award 15 blogs.
- Anca Buzea
- Mirela Niculai
- Antonia Makeup artist
- Jules
- Daria
- Iulia
- Bondarica
- Anda Zelenca
- Miuri 
- Epurica
- Shoperita
- Madalina
- Amy
- Andreea
- Andreea (beauty review)
- Afrodita

4. Drop them a line and tell them about it!.... I will

Etichete: