Make Up For Ever

Dragilor,

Dupa cum am declarat in postarile anterioare sunt mare fan MakeUp For Ever (MUFE) si maine 15.06. merg la ei la magazin sa imi achizitionez cate ceva goodies :)  daca au produse pe stoc. De asemenea, au si produse de la Ben Nye, Covermark si nu mai tin minte sigur despre produsele Kryolan. Au si pensulele DaVinci.... abia astept sa le vad, sa le ating si poate nu imi mai cumpar nici un produs cosmetic ci doar cateva pensule :))

Iata cele mai folosite produse de la ei.... nu exista machiaj pentru care sa nu le folosesc....







Am deja stabilit un wish list si sunt pierduta daca uit lista acasa; o sa ma las dusa de val si o sa imi cumpar ce imi pica in mana.

Daca vreti si voi cate ceva si nu reusiti sa ajungeti va ajut cu mare placere :) ... spun asta pentru ca si eu am asteptat muuult timp ca sa ajung pentru prima data la ei (si nu aveau ce imi doream eu ... nuantele evident) . Tarziu am aflat ca livreaza si prin curier motiv pentru care produsele de mai sus sunt achizitionate printr-o astfel de comanda (de aceea nu regasiti fdt sau chestii colorate)
Daca imi voi cumpara ceva ce nu mi se va potrivi (am asa o euforie la cumparaturi si adesea imi cumpar ce nu imi trebuie) va promit ca le voi da mai departe voua :) printr-un blog sale ...

Regulile sunt simple:
1. vizitati paginile oficiale ale producatorilor ( www.makeupforever.com  / www.bennyemakeup.com )si va alegeti de acolo produsele 
2. locul de intalnire va fi acelasi pentru toata lumea: zona Aparatori din cartierul Berceni chiar in fata la Universitatea Spiru Haret, deci pot ajuta numai cititoarele mele din Bucuresti
3.  lasati un comentariu la aceasta postare cu produsele pe care le doriti
4. trimiteti-mi un mesaj de confirmare in care imi specificati produsele dorite (nume, cod.... pret)

Cred ca este rezonabil si daca voi aveti si alte propuneri va ascult cu drag. 

Etichete: