Sigma Giveaway

Dragilor,

Dupa cum va spuneam intr-un post anterior m-am afiliat si eu programului Sigma si am primit pensula E25 travel size. Sunt super incantat de ea! Pensulele de blending sunt preferatele mele... le-as lua pe o insula pustie chiar daca nu as avea un fard pe care sa il blenduiesc :))

Buuuuun.... acestea fiind spuse zic : START GIVEAWAY :)


Regulile sunt foarte simple:
1. sa fiti falloweri ai blogului meu
2. sa dati like pe FB paginii oficiale Sigma Make-up aici
3. sa scrieti o postare despre giveaway pe blogul vostru si/ sau share pe FB in cazul in care nu aveti blog
4. sa raspundeti la intrebarea: Ce postari v-ar placea sa gasiti pe blogul meu?
5. sa lasati un comentariu la aceasta postare care sa contina urmatoarele:
 - numele cu care ma urmariti
- numele cu care ati dat like paginii Sigma
- link-ul unde ati postat despre giveaway sau link-ul de pe FB (atentie  profilul trebuie sa fie public pentru a putea verifica)
- raspunsul la intrebare

Giveawayul se va termina in data de 31.07.2011 si voi anunta castigatoarea cat de repede posibil.
Nu accept blogurile care sunt concepute exclusiv pentru giveaway-uri :(
Astept participarile voastre si sper sa va inscrieti in numar cat mai mare.

Kisses

Etichete: