100 followers Giveaway

Yeyyyyy

Am atins pragul de 100 fallowers si in semn de multumirea am ales sa organizez un Giveaway....
Ce puteti castiga??? O paleta Slek la alegere dintre cele 2 din imagine.


Am ales pentru voi paleta Sleek Original si Sleek Storm, iar castigatoarea isi va alege una dintre palete.
Va fi un singur premiu, dar mie imi plac foarte mult ambele si nu m-am decis, asa ca isi va alege castigatoarea paleta, iar eu o voi avea pe cealalta.

Zic sa nu mai lungim vorba si sa trecem la regulament :
1. Trebuie sa fiti falloweri ai acestui blog
2. Va rog sa dati like paginii mele de facebook aici (sau in partea stanga sin slidebar)

Extra entries:
1. Cei care au fost falloweri ai blogului inainte de acest concurs
2. Scrieti pe blogul vostru despre concursul meu + poza cu link spre postarea aceasta
3. Share pe Facebook la postrea aceasta

Evident astept comentariile voastre la acest post si trebuie sa contina raspunsurile voastre:
 - numele cu care ma urmariti prin GFC
 - numele cu care ati dat like pe FB
 - link catre postarea pe blogul vostru
 - link pentru share Facebook

Concursul incepe astazi 25.08 si se va incheia pe 11.09. Extragerea se va face cu ajutorul listrandomizer

Oricand puteti sa imi lasasi si sugestii sau critici constructive:)

Sper sa participati in numar cat mai mare si sa va bucurati alaturi de mine :)
Kises


Etichete: