First BLOG SALE :)


Dragilor, 

Mi-am facut ordine in trusa de make-up, ingrijire si altele asa k daca va face ceva cu ochiul va invit la reduceri pe blog!

Cateva regului de baza pentru o foarte buna desfasurare :

- daca va intereseaza ceva lasati un mesaj la acest post si apoi imi trimiteti un mail de confirmare la bydanamakeup@gmail.com
- evident nu lasati comment decat daca doriti cu adevarat produsul
- primul venit, primul servit
- preturile nu sunt negociabile, dar sunt deschisa la sugestii
- pentru Bucuresti predarea se va face intr-un singur loc: in zona Berceni aproape de Univ. Spiru Haret
- pentru provincie va trebui sa platiti produsele in avans si eu va voi trimite prin posta sau curier in functie de preferinta voastra. Costurile transportului vor fi suportate in totalitate de cumparator :)
- comanda minima este de 20 Ron

Let`s start:


1. FDT COVERMARK este pentru tenul cu probleme (acnee, cicatrici, pori, rozaceea) , putere mare de acoperire, dar este mult prea inchis pentru mine
A costat aprox 60 Ron
Pret Danamakeup: 25 Ron





2. LOTIUNE DUPA PLAJA VICHY 20 RON


3. FARDURI L`OREAL + BLUSH MINERAL 20 RON/ BUC
Nuanta 09 este un golden = VANDUT BUTTERFLY
Nuanta 60 este un verde turquise
Nuanta 10 este blush bronzant (Soft Brown)



4. PRIMER TOO FACED poate fi folosir ca primer pentru fardul de ochi, dar si singur. Este un bej usor sidefat si incercat odata = VANDUT BUTTERFLY
Pret Sephora = 50 ron 
Pret Danamakeup = 30 Ron


5. PUDRA CORECTOARE NUANTA GREEN DE LA IL MAKIAGE
Pret pentru clienti cu 40% reducere = 90 Ron
Pret Danamakup 50 Ron

6. MASCARA RIMMEL GLAM`EYES IN NUANTA BLACK EMERALD
Incercat odata
Pret Danamakeup = 10 Ron

7.  LASH INJECTION DE LA TOO FACED in nuanta de maro
Pret Sephora = 80 Ron
Pret Danamakeup = 30 Ron



8. BAZA MATIFIANTA ALL MAT DE LA MUFE (este consumata un sfert din cantitate) 
Pret MUFE = 140 Ron
Pret Danamakeup = 70 Ron







Sper ca gasiti utile produsele de care eu am decis sa ma despart :(
Kises

Etichete: