Sleek review

Dragilor,

Astazi va scriu parerea mea despre paletuta Sleek Sunset.

Cand am comandat paletutele pentru giveaway cei de la Cosmetic Style au fost super draguti si mi-au daruit inca o paletuta pentru review.

Paleta in discutie este Sunset si are niste nuante superbe, care sunt potrivite pentru machiajul pe`nserat. Toate nuantele sunt pigmentate, stralucitoare si singura nuanta mata este negrul. Poti realiza cu ele atat un machiaj natural cat si mai intens de tip smoky.

Hai sa vedem niste poze inainte si apoi va mai spun cateva cuvinte:






Aceste paletute au facut mare valva in intreaga lume datorita pretului scazut si calitate impecabila, asa ca am avut asteptari mari de la aceasta paleta... desigur ca nu am fost dezamagita.
Recunosc ca initial ma asteptam ca paletele sa fie ceva mai mari, dar cantitatea este mai mult decat suficienta.

Ce imi place:
- paletutele sunt super cute si au loc in gentutele mici
- nuantele sunt pigmentate si rezistente
- este ideala pentru vacante datorita variatiei de culori
- pretul scazut raportat la o calitate foarte buna
- se blenduiesc foarte bine

Ce nu imi place:
- fardurile sunt putin prafoase
- negrul mat nu este atat de fin cum sunt celelalte farduri din paleta

Cam atat am avut eu de spus despre aceasta paleta... imi place foarte mult si o recomand cu drag.

Kisses
Dana

Etichete: ,