Ritualul meu de infrumusetare

Dragelor,

Astazi va scriu si eu despre ritualul meu de ingrijire :).
Dupa cum stiti deja trebuie sa acorzi o atentie deosebita ingrijirii tenului pentru a avea  o piele frumoasa si machiajul sa arate senzational fie ca este vorba despre machiajul day by day sau unul sofisticat de ocazie.

Pentru ca am un ten cu probleme (rozaceea, exces de sebum sau pori dilatati) am grija sa nu sar pasii esentiali in ingrijire: demachierea, tonifierea si desigur hidratarea.

Se recomanda sa facem acest lucru macar de 2 ori pe zi, dar eu fac acest lucru cam de 3 astfel:
1. dimineata ma demachiez cu o lotiune de spalat speciala apoi tonifiez tenul ca in final sa aplic crema hidratanta de zi.
2. daca mergeti la serviciu este o etapa importanta ca atunci cand te intorci acasa sa parcurgi din nou ritualul: demachiere cu un demachiant special (unul pentru fata si recomand unul bifazic pentru machiajul ochilor), tonifiere si desigur ca putem acum sa aplicam o masca si / sau un ser in functie de necesitatile tenului.
3. inainte de culcare repet pasii de dimineata cu specificatia ca pentru noapte folosesc o crema putin mai grasa sau numai un ser de hidratare.

Mai jos va atasez o poza cu produsele pe care le folosesc in acest moment.


Observati ca nu am creme scumpe, dar incerc sa fie cat mai naturale sau macar cu extracte din pante.

Chiar daca la mine pe blog vedeti de cele mai multe ori produse profesionale si imi spuneti la comentarii ca sunt cam scumpe, ei bine cred ca este timpul sa va marturisesc ceva: in machiajul de zi cu zi si eu folosesc produsele obisnuite.
Sa va mai povestesc de cum ma machez nu are sens pentru ca aveti tutoriale pe blog si nu mai am secrete la capitolul asta.
In ultimul timp am o inclinatie pentru machiajul mineral si sunt super multumita de asta. Am descoperit un blush minunat piersica aici de unde va puteti alege orice produse aveti nevoie pentru machiajul zilnic. Gasiti toata gama :)



Ca tot a venit vorba de natural uneori ma mai rasfat cu masti facute in casa si ma inspir de fiecare data de pe net si nu prea ma repet in ceea ce priveste "retelete". Oricum preferatele mele sunt cele cu iaurt si fructe, sunt relaxante si revigorante plus ca au si un gust fantastic.
Pentru ca sunt destul de ocupata, uneori cand nu mai am timp sa imi prepar mastile in casa apelez la cele gata facute din comert sau imi fac o programare la salonul de infrumusetare. Verifica si tu pe Diva Hair care este cel mai apropiat de casa ta :)

Ptiu ce postare kilometrica. Ma iertati, m-am lasat dusa de val si tot nu am cuprins tot ce as fi vrut sa spun.
Voi cum va ingrijiti tenul?

Etichete: , , ,