AJUTATI-MA VA ROG... si Mos Nicolae va umple ghetutele :)

Dragilor,

Imi doresc cu disperare sa castig un concurs pe Facebook si m-am decis sa cer si ajutorul vostru.
Eu nu prea particip la concursurile cu like-uri, dar ofer like-uri ori de cate ori mi se cere si de oricine (adesea nu eram prietena cu cei care mi-au trimis mesaj). Motivul pentru care nu particip este ca stiu cat de agasant este sa obtii acele like-uri, dar daca imi doresc cu adevarat premiul, cum este cazul de fata, atunci imi iau inima in dinti si bombardez pe toata lumea cu mesaje.

M-am gandit ca TREBUIE sa va recompensez pentru ajutorul dat si vreau sa fiu super maleabila, deci premiul va fi la alegere dintre:
1. o paleta Sleek la alegere (in functie de stocul online a celor 2 site-uri care le aduc in Ro: Cosmetic Style si Mya Shop)
2. Un blush Make-up Atelier (voi avea mai multe nuante si iti vei alege una dintre ele)
3. Orice produs "pe stoc" de la Blog Sale (si voi mai adauga alte postari blog sale) cu precizarea ca banutii ii voi pune eu in plicul destinat Stefaniei (mai multe detalii aici)... poti fi mai multe produse in limita bugetului alocat in acest sens.
4. Orice alte produse doriti in limita bugetului stabilit in acest sens... nu il spun acum, dar il voi comunica castigatorului pentru a stabili premiul.

Ce trebuie sa faceti? Simplu sa dati like pozei  aici  (trebuie sa apara Gramu Daniela  on www.bv01ade.ro by Adela Diaconu) si eventual sa imi dati de stire fie printr-un comentariu aici, fie prin comentariu la poza unde dati like.

Voi lua in considerare si pe cei care au dat deja Like, dar nu voi lua in considerare pe cei care dau mai multor poze din lupta pentru acelasi premiu :)

Nu vor fi extra entry-uri pentru ca ma urmariti prin GFC sau ca mi-ati dat like paginii DanaMakeup pe facebook, dar voi aprecia fiecare share :) sau un prieten al vostru care ma voteaza :D.

Sunt in urma cu 100 de voturi, unde mai zici ca mai este drum lung pana pe 01.12.2011 cand se termina concursul :(

Dead-line deci:  01.12.2011
Voi anunta castigatorul cat de repede posibil si va fi ales prin random.org

Sper sa castig!

Kisses
Dana

Etichete: ,