Gala Avampremiere editia a 9-a

Dragilor,

Joi am avut onoarea sa lucrez in echipa de make-up la editia a 9-a de Gala Avampremiere organizata de Alina Galatescu.
Am avut onoarea sa machez pentru : Agnes Toma, Carmen Secareanu, Irtis Serban, Natalia Vasiliev, Rue de Trucs, Surorile Negulescu, Teodora Baciu si Silvia Serban.

Pentru ca nu am prea multe de spus va las in compania celor cateva poze.






Pozele scrise sunt facute de mine, iar celelalte de Vali Barbulescu.

Daca vreti sa vedeti mai multe poze cu colectiile designerilor prezenti va puteti uita pe internet.
Eu nu imi pot insusi pozele altora si imi este teama sa nu incurc fotografii.... cat despre make-up a fost o munca de echipa si iarasi nu imi pot insusi munca fetelor. A fost atat de mare agitatia ca nu imi mai amintesc decat cateva fete pe care le-am machiat complet... au fost cazuri cand am pus baza apoi au mers la fitting, apoi s-au intors si o colega a facut machiajul ochilor ... iar au trebuit sa plece la par sau mai stiu si poate buzelel le-a facut altcineva :)




Pentru mai mulre poze de la eveniment va recomand urmatoarele link-uri:
Diva Hair
Mircea Netea
Atelier Perwoll
Avampremiere Fest
Alexandru Buruntia
Andrei Colotelo
Alin Galatescu
Mihai M Mishu
Remus N Photography
Victor Simetric
Marius Dobrescu
Vali Barbulescu

Sper sa nu fi uitat vre-un fotograf, dar cam astea au fost link-urile descoperite de mine :)
Kisses!
Dana

Etichete: , , ,