Machiaj de Sarbatori + Help :)

Dragilor,

Iata ca am intrat in febra Sarbatorilor de iarna si sper sa reusesc sa fac o serie de machiaje pentru acest sezon.
Astazi va prezint un machiaj de sarbatoare, care poate fi purtat atat la o intalnire cu prietenii cat si in club.

Dupa ce mi-am pregatit tenul prin demachiere + tonifiere + hidratare am inceput machiajul ochilor. Pentru ca folosesc putin glitter stiam ca va cadea si ar fi stricat machiajul :)



Am pus ca baza fondul de ten fixat cu pudra. Apoi am pus putina acuarela de la Make-up Atelier Paris numai pentru a crea o baza cremoasa si luminoasa. Apoi am conturat cu putin khol negru ochii si coltul extern.
Am definit pliul cu o combinatie de mov si roz din trusa mea Ga-De (nr 1 si 2) pentru a face trecerea mai soft spre highlight




Am aplicat fardul albastru nr 81 de la MUFE pe intreaga pleoapa mobila ca apoi sa definesc mai bine coltul extern cu nuanta de negru mat nr 4 de la MUFE.


Dupa ce am blenduit foarte bine am trasat linia de tus auriu si am adaugat glitter auriu. Am pus ca highlight o combinatie de argintiu si bej (nr 5 si 6) din trusa Ga-De in coltul intern al ochiului si desigur pe arcada. Am rimelat genele si am aplicat gene false. Am definit sprancenele si gata machiajul ochilor.




Am curatat bine zona de sub ochi si pe unde mai cazuse fard si glitter, iar apoi am trecut la machiajul tenului.


Am aplicat fondul de ten AeraTeint de la Vichy, am luminat cearcanele cu paleta de corectoare de la MUFE. Am conturat fata cu bronzerul meu de la Too Faced si apoi am aplicat putin blush crema de la Make-up Atelier Paris in nuanta Natural Rose. Pe buze am pus un ruj roz mat. In final am fixat totul cu pudra Super Matte Loose Powder de la MUFE.




Acesta este machiajul final cu care am participat la concursul Monei.
Acum urmeaza partea de HELP!
Jumatate din puctajul final la acest concurs este dat de like-urile obtinute de fiecare machiaj in parte, asa ca daca va place si aveti placerea sa ma votati puteti sa o faceti astfel:
1. Like paginii de facebook From Mona with gloss
2. Like la poza mea aici sau pentru oricare dintre fete va place mai mult.

Acum va las cu pozele.












Voi unde ati purta acest machiaj? Astept parerile voastre.

Nu uitati de cazul umanitar!
Sper ca va place.
Kisses!
Dana

Etichete: , , , , ,