200 followers surprise giveaway! CLOSED

Dragilor,

Am atins zilele trecute pragul de 200 fallowers si as vrea sa va multumesc tare mult pentru asta.
Pentru ca nu imi place sa ma bucur singura, vreau sa ma bucur alaturi de voi printr-un giveaway surpriza. Premiul nu il voi dezvalui, dar vor fi produse cosmetice (sper ca nu va asteptati la altceva, nu? )


Regulile sunt mega simpleā€¦ conditia OBLIGATORIE este sa ma urmariti prin GFC si desigur un guest post despre premiu atunci cand il primiti.

Sunt foarte curioasa sa stiu parerile voastre: Ce sperati sa gasiti in cutiuta cu premiul surpriza? 

Puteti avea mai multe sanse astfel:

1. Cei care au fost falloweri ai blogului inainte de acest concurs
2. Like me on facebook aici
3. Scrieti pe blogul vostru despre concursul meu + poza cu link spre postarea aceasta. Atentie ca nu voi da extra-entry celor care au blog exclusiv pentru giveaway-uri si concursuri
4. Share pe Facebook la postrea aceasta


Evident astept comentariile voastre la acest post si trebuie sa contina raspunsurile astfel:
 - numele cu care ma urmariti prin GFC
 - numele cu care ati dat like pe FB
 - link catre postarea pe blogul vostru
 - link pentru share Facebook
 - raspunsul  la intrebarea / curiozitatea mea 

Concursul incepe astazi 12.01 si se va incheia in ultima zi a lui Februarie, iar castigatorul va fi ales prin Random.

Pot participa numai cititoarele mele din Ro, caci premiul va fi trimis Posta Romana.

Oricand puteti sa imi lasasi si sugestii sau critici constructive:) 

Sper sa participati in numar cat mai mare si sa va bucurati alaturi de mine :)

Etichete: