Grey smoky

Dragilor, 


Imi este tare dor sa va mai prezint ceva machiaje, insa am fost cam lenesa in ultima vreme!
Astazi va prezint un look simplu de realizat cu un efect smoky.
Iata despre ce vorbesc:



Produsele folosit pentru machiajul fetei:
- Fdt Velvet Mat de la Beyu (este nr 16)
- anticearcan waterproof Make-up Atelier Paris
- Super Matte Loose Powder de la MUFE
- bronzer Too Faced pentru contouring
- baked blush de la Benecos in nuanta coral 



Produse folosite pentru machiajul ochilor:
- baza formata din fondul de ten fixat cu pudra
- fard maro mat de la MUFE (nuanta nr 98)
- trusa Sleek Me, Myself & Eyes ( gri-ul deschis si negrul)
- creion negru waterproof de la MUFE
- creionul pentru sprancene de la Fontana Contarini
mascara waterproof Volumissime de la L`oreal




Am inceput machijaul ochilor prin definirea pliului cu fardul maro mat, apoi am pus pe toata pleoapa mobila nuanta de gri deschis din paletuta Sleek, iar coltul extern l-am accentuat cu negrul mat din paleta Sleek. Am extins negrul si pe pleoapa de jos.
Creionul negru l-am folosit atat pentru definirea pleoapei mobile cat si pentru waterline. 
Am definit sprancenele cu creionul de la Fontana Contarini, iar la final, mascara waterproof Volumissime de la L`oreal.



Pentru buze am folosit numai glossul de la Il Makiage in nuanta French Burgundy.
Cam asta a fost si sper sa va placa!



Eu nu mai am nimic de adaugat. VOi?
Stati pe aproape caci va pregatesc o surpriza .
Kisses from Dana!

Etichete: , ,