prin posta, e-mail sau sms, pentru a descoperi noutatile Sephora. Primiti informatii despre noutati,
exclusivitati si produse deactualitate…dar daca ai primit sms si nu ai profitat de ocazie nu vei mai
primi si altul, caci daca nu cumperi nu contezi
** Oferta este supusa unor termene si conditii. Evident ca sunt, doar nu vrei sa ai de castigat tu, draga client!
Am incercat sa explic cam tot ce nu ma multumeste pe mine referitor la faptul ca in calitate
de "posesor al cardului" si de ce nu, al unui blog de beauty, vreau sa fie respectate
promisiunile fata de mine. Ca sa vedeti cum trateaza cei de la Sephora lucrurile va dau
cateva citate din mailurile cu pricina, dar fara a fi expuse integral:
"Ultima dumneavoastr? cump?r?tur? a fost înregistrat? în Programul de Fidelitate Sephora
în data de 7 iunie 2012, iar ultima ofert? a fost trimis? prin SMS în data de 13 decembrie
2012.
În consecin??, pentru a putea primi viitoarele oferte Sephora, v? invit?m în magazinele noastre
s? achizi?iona?i produse comercializate ?i s? acumula?i puncte de Fidelitate pe Cardul
dumneavoastr?."
Evident ca le-am raspuns sec "dap, eu asteptam ofertele voastre, iar voi asteptati sa mai cumpar
cate ceva daca imi doresc oferte". Mi s-a raspuns evident ca acesta nu este singurul criteriu, dar
ca se tine cont de el ... eu am inteles foarte clar mesajul inca de la inceput :)
Voi aveti card de la ei? Fata de voi si-au respectat promisiunile? Mailul trimis de ei vi se pare profesional?
Adica mai bine scrii fara diacritice decat sa te faci de rusine chiar asa, nu?
Pana data urmatoare,
Kisses from Dana!