Frumoasa cu un scop precis

Dragilor,


Adesea pe blogul meu scriu despre smart shopping sau va prezint produse care au cel putin doua functionalitati.... blush-uri crema care pot fi folosite si pe buze in loc de ruj; iluminatoare pe care le folosesc oriunde in machiaj ... si lista poate continua la nesfarsit!
Ori de cate ori aleg sa imi compun kit-ul profesional ma uit la functionalitatea produselor astfel incat sa fac o investitie de durata in timp, iar aceasta investitie sa se amortizeze usor. 
As putea merge cat mai spre general si sa afirm ca acelasi lucru se intampla si cand cumpar altele, iar daca ar fi sa cumpar o masina atunci cu atat mai mult voi tine cont de fiabilitate sau estetic. 
Cand am vazut fotografia cu Toyota Corolla mi-a placut tare mult cum arata. Fara indoiala este o masina care va intoarce privirile in trafic. Este o masina frumoasa cu scopul bine definit sa placa noua, celor mai  critici cumparatori. 
Pentru fiecare dintre noi fiabilitatea pe care o promite este tare importanta, mai ales ca in cazul unei masini investitia in timp trebuie sa fie echitabila ca si raport calitate/ pret! Cred ca de fapt acesta este principalul factor care vinde masinile: fiabilitatea dovedita!
Ei bine, va spuneam si de estetica: wow ce imi place ca are "curbe" in relief si asta o face sa arate demential.
Eu, ca femeie m-am uitat mai ales si la varietatea de culori si m-am dus cu gandul pe aratura; ei bine dragilor selectia de culori de la Corolla m-a dus cu gandul tot la farduri si la oje, asadar Beauty blogger pana in maduva oaselor mi-a placut cel mai mult ... la fel de mult gri metalizat si rosu metalizat!




Imi permit sa "compar" putin masinile cu femeile (desi suna cam misogin, nu-i asa? ); amandoua suntem "frumoase cu un scop" bine definit! Sa ne placem pe noi si mai ales sa fim pe placul "publicului tinta".
Lumea in care traim ne obliga sa ne adaptam tendintelor de orice fel: de lifestyle, tehnologii sau design.

Ia zi! Tie iti place noua Toyota Corolla?

Iata ca a inceput competitia Super Blog 2013, editia de toamna. Astazi raspund prezent la prima proba: eu pieton declarat am scris scurt si la obiect despre sper masina Noua Toyota Corolla.

Pana data urmatoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,