Review mascara ScandalEyes Lycra Flex de la Rimmel

Dragilor,

A venit timpul si pentru primul review al unei mascara, chiar aci` pe blog.
Trebuie sa va marturisesc ca, mult timp, am preferat o mascara de la Rimmel, dar s-a scos de pe piata si eu am uitat-o complet. Imi amintesc numai ca avea ambalajul argintiu si alungea foarte frumos genele.
Propun sa ne intoarcem la oile noastre... noul mascara Scandal Eyes Lycra Flex.


Ambalajul este viu colorat, peria este destul de mare si daca nu o manuiesti cum trebuie risti sa te murdaresti. Eu ma descurc foarte bine cu ea si chiar confera volum genelor.


Nu este formula waterproof, dar rezista bine la temperaturi mai ridicate sau la purtarea pe parcursul zilei. Abia undeva spre 9-10 seara am observat ca incepe sa curga putin. Atentie ca se ia foarte repede cu apa si nu rezista deloc la ploaie sau ninsoare.


In concluzie imi place aceasta mascara si o voi folosi pana la epuizare.
Poate ati recunoscut machiajul asortat cu ambalajul lui Scandal Eyes!

Cum vi se pare acesta mascara?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,