Letts write on paper


Desi nu am tinut niciodata un jurnal scris pe hartie, trebuie sa recunosc ca meseria de Makeup Artist mi-a reamintit cat de mult imi plac articolele de papetarie: agende, pixuri sau postit-uri.
Eu recunosc ca sunt putin cam depasita de tehnologie, caci spre ea nu am avut inclinatie niciodata. Am invatat sa scriu pe calculator abia dupa varsta de 20 de ani... eram cam baranica... primul mei l-am trimis prin 2004, etc....
Sa revenim ... depasita de tehnologie eu tin in permaneneta o agenduta mica in care imi notez programarile clientelor, workshopurile pe care le sustin si nu in ultimul rand evenimentele la care imi doresc foarte mult sa particip!
Tot intr-o astfel de agenda, imi tin si cateva numere de telefon indispensabile in cazul in care capul meu mai fuge dupa umeri si ramane fixat la un parfum sau ruj cu o textura noua :)
Ce vreau eu sa spun este ca imi plac lucrurile traditionale, cu traditie si o poveste frumoasa in spate.
Ani de la BeautyBarometer mi-a facut cunostinta pentru prima data cu agendele Letts of London si de atunci imi doresc si eu una chic...


Istoria Letts of London ( preluata din documentatia BeautyBarometer )

 Numele Letts a fost sinonim cu agenda inca de la inceputul secolului XIX. In 1796, fondatorul, John, a inceput o afacere de papetarie in arcadele de la Londra Royal Exchange.

Negustorii si comerciantii care cumparau in mod frecvent produse de papetarie de la acest magazin aveau nevoie de un mijloc de inregistrare a miscarilor de stoc precum si controlul finantelor lor. John Letts a raspuns la nevoile clientilor sai in 1812 cand a creat prima Agenda Comerciala din lume.
Intr-o perioada scurta, agenda s-a impus ca o caracteristica esentiala a vietii comerciale. Rafinamentul rapid al produsului, cu introducerea de sectiuni cu informatiidetaliate, a insemnat ca, pana in anii 1820 primele agende de stil modern, au fost publicate.

Astazi, compania produce peste 22 milioaneagende si s-a impus ca lider de piata care furnizeaza mai mult de 40 % din toate agendele de marca din Marea Britanie si exporta in peste 75 de tari din intreagalume

In ultimiiani, Letts a investit in sistemele de masini si executie, care le permite sa ofere o optiune mult mai personalizata. Se pun acum in aplicare contracte de achizitii la nivel mondial, care includ un sistem bazat pe web, oferind produse personalizate la cerere, si personalizare per eveniment, care sunt apoi adoptate in toate regiunile lumii. Letts are peste 300 de angajaţi, o fabrică de 250.000 metri patrati, care include serviciul de relatii cu clientii, imprimare, legatorie, si executie, intr-un singur loc.

Pe langa istoria fascinanta a acestor agende, am mai apreciat si ca majoritatea agendelor sunt realizate din hartie certificata FSC - hartie obtinuta prin tehnologii responsabile din paduri certificate unde pentru fiecare copac taiat, producatorul certificat garanteaza unul plantat


Ce mai au special si unic in acelasi timp, agendele Letts of London? Agendele Midyear: sunt agendele care incep in mijlocul anului si se termina fie in mijlocul anului viitor, fie la sfarsitulacestuia.
 Steluta si Alex de la Nine to six advertising, aduc in exclusivitate in Romania agendele Letts of London inca din 2011, insa abia din 12 Mai sunt disponibile si in libraria Syntagma din Galeriile Titan.
Eu am mers impreuna cu Ani la eveniment si m-am simtit minunat!




La evenimentul de lansare ne-a incantat Andra si Razvan Gogan cu un moment de step, iar apoi Grupul Duo Nuvelle ne-a cantat pana la inchierea evenimentului. Aveti mai jos un fragment




Am avut si coktailuri de la Iulius Cafe sau cake pops de la Cake Pops Boutique.
Eu imi voi schimba agenda curand!

Voua va plac agendele cu traditie si mai ales cu responsabilitate pentru mediu?

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , ,