Despre biscuitii Gerble

Marca Gerble exista in Franta de aproximativ 30 de ani si este marca preferata de frantuzoaice in materie de produse dietetice.
Biscuitii Gerble sunt fabricati exclusiv din faina netratata in timpul prelucrarii, contin ingrediente 100% naturale, foarte putin zahar, sare si grasimi, si niciun fel de conservanti sau coloranti.
Pentru un plus de vitalitate, biscuitii sunt imbogatiti cu magneziu - esential pentru sistemul nervos si muscular, vitaminele B1 si PP - pentru o inima si un sistem digestiv sanatoase - si vitamina E, care are proprietati anti-oxidante.


Eu am acceptat provocarea lansata de BuzzStore si am testat cinci pachete de biscuiti si va spun sincer ca m-am simtit ca o frantuzoaica in fiecare dimineta din ultimele saptamanai. 


Sunt o gustare sanatoasa, care iti da energie pentru intreaga zi. Eu am preferat sa ii savurez langa cafea, dar i-am luat si in parc cu mine ca sa nu fiu tentata spre alte gustari.
Imi potolesc pofta de dulce intr-un mod mult mai sanatos, biscuitii sunt gustosi si dulci. Nu am preferinte in ceea ce priveste dulciurile, asa ca m-am bucurat de ei.
Am observat ca se pot comanda atat de pe site-ul nutrivita.ro sau se gasesc in supermarketuri. Eu i-am vazut in Carrefour. Dupa ce ca sunt gustosi se gasesc si oricand ai nevoie de ei.
Sa aveti pofta!
Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , ,