Reduceri in Sephora

Acum este perioada cand marile case cu traditie anunta noutatie din sezonul urmator, lansarile colectiillor de toamna. Desi mai sunt cateva saptamani bune de vara si soare ne putem bucura de reducerile propuse de Sephora.




La produsele Make Up For Ever, produse pe care le ador, reducerile sunt de 30% adica reducerea standard PRO. Eu iubesc creioanele Aqua shadow si le consider versatile, se pot folosi ca atare sau ca baza pentru fardurile pulbere.

Pore refining serum este unul dintre produsele mele preferate si sigur voi merge sa imi fac un refill la stoc. Am facut deja un review detaliat aici si am ramas fidela produsului.
Ce spuneti de pudra bronzanta acum cand soarele ne transforma in zeite aurite?


 Kitul HD de la Make Up For Ever este acum la 95,5 Ron si te va ajuta sa obtii un machiaj simplu si rezistent pentru birou. Eu am creat o propunere folosind exclusiv acest kit. Fiecare produs este special si sper sa ma mobilizez sa scriu despre ele caci merita.



Asadar oje, rujuri, farduri, creme sau parfumuri toate la reducere. Eu mi-am facut un wish-list mic si sigur merg sa imi cumpar ceva.

Pe voi cam ce va tenteaza?

Etichete: ,