Marturisirile unei ignorante in materie de BIO!

Raspund provocarii lansate de BeautyBrometer si astern aceste marturisiri, cu promisiunea ca voi fi mai deschisa acestui cult BIO!



Mai pe la inceputul blogului, marturiseam ca voi deveni bio, am lamurit in acea postare ce inseamna bio, eco, natural, vegan, etc ( nu mai revin asupra acestui subiect, mergeti la postare ). Recunosc ca desi am incercat sa tin cont de asta, nu mi-a reusit in totalitate.

Am marturisit ca sunt ignoranta in materie de Bio si aici ma refer ca merg frumos, ca tot omul, sa cumpar produsele alimentare din supermarchet si tare bucuroasa sunt cand observ "Certificat BIO". Ei as! Bio my ass cand are termen de valabilitate enspe luni de la deschidere! Asta cu increderea in astfel de certificari, pe partea de alimente, este cam ca vorba aia romaneasca "Nu face ce face Popa, Fa ce zice Popa"

Nu ma dau pro sau contra, ba chiar imbratisez cu drag si cu inima deschisa trendul, insa nu cred in industria asta alimentara bio. Eu cred numai in gradina mea bio, se gaseste in curtea bunicii, are carne, oua, lapte sau fructe!

Despre industria de cosmetice bio eu cred ( cu tarie! ) ca este un trend. Un trend bun, care ar trebui urmat de cat mai multi dintre noi! La absolut toate review-urile mele pun la calitatile produsului ca nu contine parabeni, alergeni, etc, etc, dar niciodata nu ma uit la lista de ingrediente sa vada acolo cum sta treaba. De ce? Pentru ca sunt o ignoranta.
Si totusi, pentru copii mei eu am ales cosmeticele bio. Am incercat sa am sapunel special pentru ei, samponel sau o crema protectie solara bio fara parfum. Eu folosesc si pentru ei, crema solara in toate anotimpurile. II protejez cum stiu eu mai bine.


Meseria mea de makeup artist, mi-a creat reflexul de a fi fidela, anumitor branduri profesionale de machiaj, dar pe partea de ingrijire nu ma obliga nimeni la minic, asa ca imi ramane libertatea de a alege produsele bio.

Exista si cazuri mai speciale cand clientele mele ma intreaba despre produsele din etapa de pregatire a tenului ( curatare, tonifiere, hidratare ), iar daca nu cunosc brandul devin suspicioase. Oare de ce? Zau ca nu pricep atata timp cat limitez cantitatea de ingrediente chimice care intra in contact cu pielea.

Din pacate, pretul si notorietatea brandului, dicteaza si de data asta in alegerea produselor de orice fel, dar mai cu seama in alegerea celor noi aparute pe piata sau cele bio. Este o industrie si trebuie sa se supuna regulilor acesteia. Eu nu am vazut nici un spot publicitar la o crema de fata bio sau un ruj, fond de ten sau ce va mai doriti. Poate, ca imi veti spune, ca exact acesta este motivul pentru care brandurile, care produc cosmetice bio, nu sunt atat de cunoscute. Este normal, nu sunt vizibile pe un raft din magazine sau pot fi gasite mai greu in farmacii. Acum vin eu si intreb altceva: oare ce poate fi mai accesibil decat online-ul?!?!?!? Oameni buni nu vreti ( si va asigur ca nu vreti ) sa platiti mai mult pe un produs bio numai ca apare intr-o reclama la televizor sau are o pozitie buna la raft! Rezultatele pe termen lung sunt cele care spun adevarata poveste a cosmeticelor bio.

Ignoranta mea se termina AICI. Tu cand ai de gand sa iti vii in fire?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!




Etichete: