Review: Max Factor False Lash Effect

Mascara este unul dintre aliatii nostri cand vorbim de machiajul ochilor. Cu periute si texturi felurite, mascara pentru volum, pentru alungire sau chiar cu efect de gene false propus de Max Factor.



 Sunt o fana a genelor lungi si mandra posesoare a unora decente; nu ma plang ca nu am gene, dar nici false nu sunt. De cum am pus mana pe aceasta mascara mi-am dorit sa o incerc urgent si prima impresia a fost ... wow ce perie mare! Peria este cea mai mare din gama Max Factor, este exclusiv din plastic, cu tepi flexibili pentru a invalui fiecare geana de la radacina pana la varf.

Mie imi place sa aplic mascara intr-un singur strat, mai generos inca de la inceput, dar fara sa incarc suplimentar. Desi nu este o formula waterproof se mentine foarte bine intreaga zi, fara sa cada "faramite" pe obraz. Efectul este de volum, curbare si alungire


Ce imi place foarte mult la aceasta mascara este ca, desi efectul de volum este vizibil, genele mele nu arata ca niste picioruse de paianjen. L-am incercat pe genele de jos, este foarte ok si pentru acea zona, dar trebuie avut putin mai multa grija pentru ca, periuta este destul de mare si te poti murdari.
In pozele de mai sus nu am folosit aparatul de intors gene, insa il folosesc inainte de mascara pentru ca efectul este mult mai dramatic.


Voi ce tip de mascara folositi? Pentru volum, alungire?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,