Tehnologie HD, culoare si parfum la Inglot

Acum mai bine de doua saptamani, am mers in Baneasa Shoping City sa ma pun la punct cu noutatile din magazinul Inglot si tare mi-a fost mirarea sa descopar niste parfumele solide, colorate printre farduri:




Cand am ajuns eu, deja incepuse prezentarea, dar am recuperat imediat!
Pastrand cunoscutul freedom system, Inglot si-a inbogatit gama de produse cu noile pudre HD Sculpting Powder in cinci nuante de la cele mai deschise pana la nuante inchise. Pudra are o concentratie mare de pigment, este translucida si isi atinge scopul fara a pune produs in exces.
HD Presses Powder este o pudra de finisare, contine praf de diamant pentru a lasa senzatia de ten odihnit. Este idela pentru retusurile de peste zi, dar si pentru filmarile HD.
Surpriza cea mai mare au fost parfumurile solide. Freedom System Fragrance gasim cinci parfumuri solide, colorate cu note rafinate si fructate. Parfumurile pot fi folosite singure sau amestecate pentru a va crea aroma unica.

Mai gasim in magazinul Inglot si patru noi nuante de khol, care poate fi aplicat si pe waterline, iar dupa ce se usuca devine waterproof. Toate culorile sunt frumoase, dar kholul nude este cel care a atras cele mai multe aprecieri si a trecut iremediabil si pe wish-listul meu.
AMC gel eyeliner il gasim intr-o noua nuanta, nr 70 si este waterproof.
Pentru calatorii, Inglot va propune portfardurile colorate, in trei nuante vibrante. Portfardurile au doua compartimente, unul pentru pensule si celalalt pentru farduri.
Buretelul roz de forma oului, se numeste Pro Blending Sponge la Inglot si va va ajuta in aplicarea produselor cremoase.

Ca de obicei m-am simtit minunat la magazinul Inglot, m-am bucurat sa revad makeup artisti pe care ii admir, sa revad colege de blogging. M-am si pozat ca ma aranjasem frumos :)


Voua ce noutasti v-au atras atentia?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: ,