Perfeeeect cafea in drum spre mareeee: Vienna Ice Coffe

La evenimentul de lansare, am descoperit noile sortimente Viena Ice Coffe, intr-un stil original vienez. O luna mai tarziu, am savurat-o, intr-un stil 100% romanesc!


Hai sa va povestesc!

Dupa o sambata plina de cliente frumoase, sotul meu imi reaminteste ca "azi trebuie sa plecam, Dana. Nu maine, azi!" . Ajung cat de repede acasa, imi las kitul de makeup langa usa, iau valizele de vacanta si plecam la drum! Oprim frumos la o benzinarie si eu, ca o floricica, merg sa imi iau cafea. Pe drumul lung A1 trebuie sa savurez o cafea rece si cremoasa ca sa nu cedez nervos. Am ales Vienna Ice Coffe Capucino, il platesc si ies. Ajunsa in masina desfac paharul si in secunda doi imi amintesc ca nu scrisesm despre acest nou sortiment de cafea. Cum oi fi uitat eu sa scriu tocmai despre asta, zau ca nu stiu?!?!?!?!?? ( Ei nu! Dezorganizare, va zic eu!)
Evenimentul de lansare, a fost un picnic in parcul Circului, unde ne-am bucurat de noile sortimente Vienna Ice Coffee: Vanilie si Cappuccino. Acestea completeaza gama deja existenta Vienna Ice Coffee Classic si Vienna Ice Coffee fara zahar adaugat. 
Legenda spune, ca austriecii savureaza cafeaua asezati pe iarba, noi am facut la fel si dupa aceea am citit, am facut sport sau ne-am plimbat prin parc. Parcul Circului, un loc superb cu un lac de nuferi si broaste testoase de care habar nu aveam. 



Sa revenim la cafea. Am incercat ambele sortimente Cappucino este cremos, revigorant, are aroma intensa de cafea. Sortimentul cu vanilie este ceva mai dulce, cea mai cremoasa cafea, pe care eu am gustat-o si este potrivita ca desert sau pe la pranz, dupa ce, deja ai savurat Vienna Ice Coffee Classic, Vienna Ice Coffee fara zahar adaugat sau Vienna Ice Coffee Cappucino.

Va invit sa savurati si voi Vienna Ice Coffee in parc, in masina sau acasa.
Voua cum va place cafeaua? Mie si calda si rece!

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: