Ca masterclass-uri am ales la Makeup Fest 2014.

Va prezentam aici lista completa a masterclassurilor, iata ce am ales eu:




Sambata, voi merge la masterclass-ul sustinut de Alex Abagiu, iar Duminica voi merge atat la masterclassul sustinut de Alex Abagiu cat si la cel sustinut de Mirela Vescan.
Un makeup artist si pasionat de acest domeniu trebuie sa se dezvolte constant, iar cursurile, masterclassurile sau aprofundarea noilor tehnici in machiaj sunt o sansa de a deveni mai buni.
Eu imi stiu foarte bine si punctele tari, dar si slabiciunile motiv pentru care ma mandresc ca este al doilea an consecutiv cand merg la "specializare"
In restul anului eu am ales Adhara Makeup School, unde Marian Tanase, trainerul scolii are rabdarea de a-mi impartasi experienta lui si finetea pentru bunul gust.

Anul trecut am fost la Masterclass-ul sustinut de Alex Abagiu si am plecat cu un bagaj informational valoros. Am evoluat foarte mult in acest an, insa intotdeauna este loc de mai bine.
Cele mai solicitate machiaje din portofoliul meu sunt cele de mireasa si de eveniment, din acest motiv nu am ratat tema "Bridal Makeup" propusa de Alex. Voi merge si la Fashion Makeup tot la el.

Mirela Vescan este cel mai bun makeup artist de fashion-show! Lucrarile ei sunt spectacole in sine. "Arta curcubeului in machiaj " va fi pentru mine o explozie de culoare si o incantare sa vad cum iau nastere ideile Mirelei! Mainile ei pricepute si imaginatia debordanta o fac unica!
Pe langa asta, Mirela este un om de o mare calitate si spun asta cu mana pe inima. Este unul dintre putinii makeup artisti, care imi raspundea la mailuri cu intrebari stupide ( eram la inceput, nu facusem curs si nu ma descurcam asa cum trebuie cu produsele profesionale ). Apreciez si nu voi uita ca si-a rupt cateva secunde din timpul ei ca sa ma lamureasca pe mine, neica nimeni! Abia astept sa o revad.

Cum am spus si in prima postare despre Makeup Fest 2014 latura educativa este extrem de importanta, iar dovada este ca merg la 3 Masterclass-uri din 6, deci nu vorbesc balarii aici pe blog.
Dupa ce trece evenimentul voi reveni cu o postare despre impresiile mele "after-party"!

Voi la ce Masterclass mergeti?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,