Fa-ti wishlist pentru MakeUp Fest 2014!

Cand aveti dubii referitoare la produsele cosmetice, cel mai des cautati review-uri pe bloguri, asa este? Eu, astazi va propun un ghid de supravietuire printre atatea produse de machiaj si va sintetizez putin review-urile facute produselor de la Brandurile participante la MakeUp Fest 2014!
Ordinea este aleatorie si incepem cu Numeric Proof! Este descoperirea anului pentru mine, iar 2014 a insemnat "Numeric Proof Brides" pentru ca cele mai multe au fost machiate cu aceste produse.




Gasiti review-uri pe blog la cateva produse, insa urmeaza sa fac review la toate produsele din kitul meu de makeup artist.
Tot la standul Adhara, unde gasiti Numeric Proof, vor fi si cele mai bune instrumente de machiaj: Pensulele Kim. Sunt divine, le folosesc intens si obtin exact efectele pe care mi le doresc fara eforturi suplimentare.

Pentru ca un machiaj este desavarsit si de genele false aplicate corect, standul Cupio va fi acolo. Eu am deja cateva perechi de gene si testez adezivul preferat al lui Alex Abagiu. Imediat ce termin testarea, revin cu review.

Makeup Atelier Paris este nelipsit de la astfel de evenimente, iar produsele lor sunt foarte calitative. La targuri vin cu oferte inbatabile. Folosesc constant gel eyelinerul lor, PP 21 sau anticearcanul waterproof!

Melkior, va fi si el acolo, probabil si cu noua colectie in editie limitata de Haloween. Se spune ca Melkior are cel mai bun Khol din lume. Eu il am si este preferatul meu, dar tu il poti incerca la MakeUp Fest!

Inglot este un alt brand foarte iubit de makeup artisti. Cele mai noi produse Inglot sunt pudrele HD pentru conturare, care merita incercate. Eu nu am facut review nuantei pe care o am, insa imi place la nebunie. Sigur isi va gasi drumul spre un review pr blog.
Nu uitati de Duraline, produsul vedeta al acestui brand cu multiple intrebuintari: pentru accentuarea efectului metalic al pigmentilor, poate fi folosit in loc de adeziv pentru glitter, resusciteaza eyelinerele uscate. Eu il folosesc intens si este o investitie foarte buna pentru kitul meu.

Parisax are fardurile pulbere, star powder cu minunate iriazatii. Se aseamana foarte mult cu pudrele perlate de la Atelier Paris sau cum sunt cunoscute printre artisti PP-urile ;)
De la Parisax am un astfel de produs, in nuanta Dubai si am scris despre el aici


Surpriza este Sephora. Nu ma asteptam sa o vad la un astfel de targ, insa daca te gandesti bine este cat se poate de just sa fie aici. Au branduri exclusiviste ( Too Faced, Benefit, Urban Decay ), branduri profesionale ( ca Makeup For Ever ) sau produse mult iubite de makeup artisti: baza de pleoapte Too Face Insurance Shadow.
Si despre Sephora gasiti pe blog multe postari cu review-uri sau noutati.


Pe langa brandurile, pe care vi le-am prezentat eu pe blog, cu scopul clar de a vedea parerea mea despre produsele incercat de la ei, veti mai gasi multe alte branduri cu care sper sa rezonez si sa apara cat mai multe review-uri pe blog.

Voi v-ati facut lista de cumparaturi?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , , , , ,