Inglot Fall in Love Collection & new store

Sunt sigur ca toata lumea iubeste Inglot. Eu le iubesc ojele si pigmentii, dar nu numai.
Si Inglot este un brand destul de prezent pe blogul meu atat la preferinte cat si in lookurile unde folosesc produsele lor.
Astazi vreau sa va prezint colectia Fall in Love, dar si o noua locatie.




Colectia completa ne propune nuante noi de gel eyeliner, lacuri de unghii si farduri.
Textura intregii colectii este stralucitoare, cu finnish metalic inspirat din aur si alte metale pretioase, atat de HOT in aceasta toamna.


Preturile produselor din colectie sunt:
Fardurile Freedom System = 26 lei
Eyeliner gel = 59 lei
Lacuri de unghii = 39 lei

Noua colectie se poate admira si testa in magazinul Inglot din Baneasa Shopping City, dar restul produselor sa gasesc si in noua locatie Inglot Store din Victoria Galery din Dorobanti.
M-am bucurat ca am revazut colege de blogging si mai ales am revazut-o pe Marinela, care este tot timpul cu zambetul pe buze si ma face sa ma simt extraordinar absolut la fiecare intalnire. Ca de fiecare data, a facut poze cu toata lumea.


Vedeti ca ma simt ca la mine acasa, caci am pus mana pe un aplicator si am umplut buzele frumoase ale Alinei cu un rosu frumos din gama de rujuri freedom system.


Magazinul mi se pare ceva mai accesibil ca locatie si sunt sigura ca vor avea acelasi succes rasunator.
Kitul meu s-a inbogatit cu inca trei pigmenti, pe care ii veti admira cat de curand in lookuri si la noua rubrica moving swatch .

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , ,