Love by Design

Aseara am vizionat in avampremiera filmul "Love by Design" cu Giulia Nahmany in rolul principal.
Filmul este foarte relaxant, cam de fete cum spun baietii, dar motivational. Dupa ploaie intotdeauna rasare soarele si daca it doresti ceva cu adevarat, vei reusi!





Povestea ne-o prezinta pe Danielle fashion editor la o rezista prestigioasa din New York. Aceasta este concediata de catre sefa sa, jucata de celebra actrita Jane Seymour si este nevoita sa se reintoarca acasa, in Romania, unde il intalneste pe fermecatorul britanic Adrian (actorul David Oakes), care o ajuta sa-si redescopere pasiunea pentru design. Filmul “Love by Design” este regizat de Michael Damian si este distribuit de Forum Film Romania, avand premiera oficiala in Romania pe 31 octombrie 2014.


M-am uitat atenta atat la machiajul Juliei cat si la decoruri. Machiajul este impecabil, natural si ii subliniaza exact stralucirea naturala a tenului.
Spuneam si de decoruri. Pentru ca actiunea se petrece si in Romania, intr-o casa de la munte am observat motivele traditionale asezate cu bun gust. Mesajul merge mai departe de atat si inspiratia motivelor romanesti devin must-have in fashion.
Asadar trebuie sa mergem in cinematografe sa vizionam filmul astfel incat PR-ul facut pentru Romania sa aiba ecouri si printre romani.
Eu am reusit sa fac o poza cu Giulia Nahmany si D-na Manuela Ciucur, chiar daca nu am stiu ca este eveniment de covor rosu si m-am imbracat cam de film.

Sunteti pregatiti de o comedie romantica "made in Romania by Holywood" ?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: