Review Red Kiss de la Melkior


Sau o alta oja minunata de la Melkior.


Incet, dar sigur in ritualul meu de manichiura isi fac loc produsele Melkior. Am o apa de cuticule, care ma ajuta sa le tai mult mai rar si sper ca sa ajung sa nu le mai tai deloc, am o alta oja rosie: Pure Seduction, iar acum revin cu un Red Kiss!


Are o consistenta densa, cremoasa si o nunata intensa. Am aplicat intr-un singur strat si ar fi fost de ajuns, dar eu ador sa aplic oja in doua straturi. 
Finnish-ul este unul mat, stralucitor, se usuca destul de repede si rezista cam cinci zile. Pentru mine este multumitor. 
Fiind o oja rosie, nu ai cum sa dai gres daca alegi sa o porti ziua sau la o petrecere seara, fie ca alegi sa o porti vara sau iarna!
Ma declar fan al ojelor rosii de la Melkior. Cine mai intra in club?

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , , ,