Cadouri interactive pentru copii

Nu stiu cati dintre voi, dragii mei cititori ( statisticile arata ca 4% sunt si barbati :) stiti ca eu sunt si mama fericita si mandra nevoie mare a doi minunati copii, asa ca din cand in cand mai adaug pe blog si un articol pentru noi, parintii.
Vreau sa va vorbesc putin despre jucariile Millaminis.



Povestea in sine a acestor jucarii este foarte draguta, iar copiilor care nu se pot juca singuri, inca li se va parea fascinanta.

Personajele principale ale povestii sunt Bobo maimuta, Mel hipopotamul si Diana girafa. Impreuna pleaca in Africa natala pentru a descoperi aventura si a calatori prin lume. Le place sa descopere tari necunoscute si sa-si faca noi prieteni pe oriunde merg.

Bun, poate nu v-am convins prea tare pana acum, dar aceste jucarii vin cu o aplicatie interactiva, care ii va tine interesati tot timpul. 
jucariile sunt destinate copiilor de la cateva luni pana la 5 anisori. Materialul din care sunt confectionate este sigur pentru bebelusi, este moale si se poate spala in masina de spalat. 
Copiii mei au reactionat tare bine la aceste jucarioare.
Calin are doi ani si jumatate, iar masinutele sunt preferatele lui, deci am ales setul in care invata ca masinutele trebuie sa treaca pe la benzinarie pentru plin.


I-am instalat aplicatia si a fost foarte curios sa inteleaga cum se misca animalele numai daca se uita prin tableta. A incercat chiar sa puna si alte jucarele in fata camerei, dar aplicatia este compatibila numai cu aceste jucarii.
Andra, in schimb este deja aproape de limita maxima de varsta, dar a inteles repede despre ce este vorba si dupa ce a vazut castelul si animalutele le-a dat lui Calin sa aibe mai multe. 

S-au distrat tare bine cu jucarelele si chiar cred ca este un cadou inspirat pentru cei mici. 
Jucariile Millaminis sunt acum in Romania si pot fi gasiti la expozitiile de profil. Chiar in week-end va fi Baby Expo la Sala Polivalenta asa ca ii gasiti acolo.

Copii vostri imbina jucariile clasice cu tehnologia de ultima ora? Do you?

Sper ca v-am trezit interesul si astept parerile voastre in casuta de comantarii. 

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,