Purple on my lid

Culoarea mov este un atu in machiaj pentru ca este potrivita tuturor nuantelor de iris, creaza mister privirii, se preteaza atat la machiajele de zi cat si pentru cele de seara, de mireasa si orice alt tip de machiaj.



De mult timp nu am mai purtat ziua aceasta nuanta de fard, insa pentru ca abia primisem noul fard Make Up For Ever in noua formula, l-am pus la treaba imediat! ( review si swatch aici )
Pentru machiajul de zi imi place sa ma folosesc de degete cand simt asta, iar in acest caz asa am facut. Efectul pe care l-am obtinut este unul tridimensional effortless. In functie de cum bate lumina se vede sau nu ceva aplicat pe pleoapa mobila. 


Pentru ca nu am vrut sa aplic khol negru la baza genelor, am ales un albastru intens ( Golden Rose dream eyeliner  nr 419 ) si pierdut in fardul mov deja aplicat, mi-a creat un effect smoked foarte fin.

 Am conturat sprancenele cu creionul pentru sprancene de la Artistry in nuanta Brown, am definit genele cu mascara The One Volume Blast Mascara de la Oriflame si gata machiajul ochilor.



Foarte pe scurt in machiajul fetei am ales Max Factor Whipped Creme in nuanta Golden, am fixat cu pudra Super Matte Loose Powder si am aplicat blushul Yves Rocher in nuanta Apricot.



Pentru buze am folosit rujul Giordani in editie limitata, nuanta Peach Kiss de la Oriflame.

Va place acest machiaj? Unde ati purta?

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , ,