Cadouri & Concursul prieteniei cu Nivea

Inspirata de campania desfasurata de Nivea va lansez si eu astazi un concurs inspirat de magia prieteniei. Am prezentat aici mai pe scurt sau nu prietenele mele cele mai bune, dar eu am si mai multe prietene dragi. Este minunat sa fii inconjurat de prieteni si sa simti ca te poti baza pe ei oricand.
Pentru ca se apropie Craciunul si tindem sa fim mai recunoscatori in aceasta perioada Nivea vine si cu propuneri "gata facute" de cadouri pentru prietena ta draga, pentru colaga de la birou sau chiar mama ta!




Daca totusi ai un bun prieten, Nivea nu l-a ocolit nici pe el, asa ca iti prezint cadourile pentru el:


Cum am promis si in titlu, vreau sa apreciez prietenia voastra si ofer pupic aromat fiecareia dintre voi! Stiu ca premiul nu este foarte mare, insa nu despre asta este prietenia, corect?


Iata ce trebuie sa faceti:
- like DanaMakeup pe Facebook aici
- share fotografiei de concurs de aici pe wall-ul prietenei tale
- lasa-mi un comentariu la acest post in care sa imi spui de ce o apreciezi tu pe prietena ta cea mai buna. ( plus numele cu care ai dat like si linkul de share )

Eu zic ca regulile sunt simple si un premiu dragut! Voi alege comentariul care ma va impresiona cel mai mult, in sensul ca va trebui sa simt chimia dintre voi... ceva!
Concursul va incepe in acest moment si se va termina vinerea viitoare pe 19 Dec. 
Concursul se adreseaza cititoarelor mele din Romania sau celor dare imi pot lasa o adresa de livrare de aici. 
Premiul il voi cumpara special pentru voi si il trimit personal prin Posta Romana.

Later edit: Castigatoarea acestui concurs este Petcu Stefania. Felicitari! Astept un semn de la tine cat de curand pentru a stabili detaliile expedierii premiului.

Bafta multa tuturor!

Pana data viitoare, 
Kisses fromDana!

Etichete: , , ,