Review - Mascara Scandal Eyes Xtreme de la Rimmel London

Prima lansare in avampremiera la December Beauty BlogersMeeting 3 a fost mascara Scandal Eyes Extreme, iar lansarea oficiala va fi la sfarsitul lunii Ianuarie 2015.




Prezentarea rimelului ne-a facut-o chiar Mirela Vescan, Makeup Artist oficial Rimmel London pe care am revazut-o cu mare drag si m-am bucurat ca ne-a fost alaturi pentru al doilea an consecutiv.
Mirela ne-a facut o demonstratie cu aceasta mascara si am descoperit-o live, iar efectele au fost WOW, ceea ce m-a facut sa astept cu nerabdare ziua in care o voi testa si eu .


Scandal Eyes Xtreme este o mascara creata special pentru prima intalnire de “Ziua Indragostitilor” cand privirile au o intensitate mai aparte si transmit mesaje de iubire. Intotdeauna in machiajul pentru prima intalnire tendinta este sa iti scoti ochii in evidenta, insa eu militez pentru un machiaj simplu al ochilor si cu gene lungi si dese ( cheia marilor succese! ) iar buzele senzuale ca zmeura si hidratate.
Primul lucru pe care il vei observa la aceasta mascara este amblajul viu inspirat de culoarea iubirii. La fel de vesele sunt ambalajele celorlalte variante de Scandal Eyes ( vedeti o alta varianta aici ). Evident ca urmatorul pas este sa observi peria.


Peria acestei mascara este din plastic, are o parte cu perii alungiti si rari pentru un efect de alungire si cealalta parte pentru volum extrem. Desi are si functie de alungire, Scandal Eyes Xtreme este o mascara pentru volum.


Mirela ne-a sfatuit ca atunci cand machiem pe altcineva sa folosim perii mai rari, iar cand ne machiem pe noi sa alegem partea destinata obtinerii de volum. Eu am folosit ambele parti si am obtinut niste super-gene

L-am testat mai bine de doua saptamani si pot sa spun ca rezista foarte bine, nu curge si poate fi demahiat destul de repede. L-am folosit pe vreme ceva mai umeda si nu a curs, desi nu este formula waterproof.  Imi place aceasta mascara si abia astept sa imi spuneti parerea voastra vis-a vis de ea.

Sugestie pentru baieti: sa stiti ca un astfel de cadou langa clasicul trandafir poate sa va scoata din anonimat la intalnirea de Valentines Day.

Ador aceasta mascara si sigur o voi purta in aceasta perioada festiva.
Voua va place Scandal Eyes Extreme?

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , ,