Cicaplast Mains lansarea La Roche-Posay

In sezonul rece avem nevoie mai mult ca niciodata de o protectie sporita a mainilor pentru a nu pierde elasticitatea si aspectul ingrijit al lor. La Roche-Posay ne vine in ajutor cu noua crema reparatoare pentru maini Cicaplast Mains.


Aceasta crema de maini a fost una dintre lansarile in avampremiera la December Beauty Blogers Meeting din acest an, iar lansarea oficiala pe piata din Romania va fi la sfarsitul lunii Ianuarie 2015.
Cicaplast Mains este o crema cu efecte reparatoare si anti-aging, a fost testata de oameni din 23 de meserii, iar efectele au fost foarte bune.

Cum spuneam si la inceputul postarii, crema de maini Cicaplast are efecte reparatoare si antiaging datorita concentratiei mari de ingrediente benefice cum sunt:
- glicerina ( 30% ) este un ingredient care ajuta la hidratarea pielii
- niacinamidele ( 4%) sau vitamina B inbunatateste elasticitatea pielii, intareste bariera naturala de hidratare si imbunatateste tonusul pielii. Ati recunoscut ingredientul anti-aging, da?
- unt de shea este in cantitate foarte mica, insa si el are rol de hidratare


Testez de mai bine de o luna aceasta crema de maini si inca nu stiu ce sa cred. In primele zile sa spunem ca a fost de acomodare si poate ca am aplicat o cantitate prea mare de produs si a lasat  pelicula grasa si lipiciasa. Am tot micsorat cantitatea aplicata si dupa cateva saptamani tot lipiciasa era, asa ca am inceput sa ii caut "problema". Sunt din ce in ce mai convinsa ca este de la concentratia prea mare de glicerina. Am observat ca si sapunurile solide cu multa glicerina imi lasa aceasi senzatie lipiciasa, deci pentru mine nu este prima alegere. Am pastrat-o langa calculator pentru ca hidrateaza chiar foarte bine mainile si aplic o cantitate extrem de mica, cam cat un bob de mazare ca sa nu mai fie lipiciasa.
In rest nu am ce sa ii reprosez. Cand aplic cantitate atat de mica intra destul de repede in piele, nu mai lasa pelicula grasa sau lipicioasa si imi simt mainile hidratate. Un plus pentru aceasta crema este lipsa parfumului sau a parabenilor, ceea ce  face potrivita chiar si pentru cele mai sensiile maini.

Voi folosi in continuare crema Cicaplast insa pentru mine nu este un produs pe care sa il recumpar.

Voua cum va suna aceasta crema?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , ,