Gama Fa Greek Yoghurt cu migdale

Fa migdale

La intalnirea din Noiembrie 2014 cu Beauty Barometer ani am primit setul Fa din gama lor cu lapte si migdale. M-am bucurat ca brandul Fa s-a reintors in baia mea. Recunosc sa desi imi plac la nebunie reclamele lor pe Tv nu am mai cumparat produse Fa de ceva vreme. Nu ma intrebati de ce!




Bucuroasa de revedere, am inlocuit sapunul lichid din baie cu cel nou si ma bucur ca am facut-o. Eu am o mare problema cu sapunurile lichide in general asa ca prefer sa aleg texturile mai cremoase. Sapunul lichid de la Fa este perfect pentru gusturile mele pentru ca miroase frumos, are textura cremoasa, hidrateaza sau cel putin eu nu simt mainile uscate dupa folosire si are un miros divin. Il iubesc

Gelul de dus este si el pe raftul meu din baie si ma acompaniaza la fiecare dus. Textura este tot cremoasa, parfum intens ce se imprastie in toata baia si lasa mirosul ceva timp dupa acea. Lasa pielea curata, parfumata si hidratata, dar adevarat ca dupa acea folosesc crema de corp, deci nu am cand sa simt pielea nehidratata.
Nici nu este de mirare ca imi plac atat de mult caci noua gamFa Greek Yoghurt are o formula usoara care curata delicat pielea, ii pastreaza echilibrul natural si o hidrateaza in profunzime. Aroma calda de migdale a produselor din noua gama imbogateste experienta senzoriala oferita pielii, care se va simti fantastic, indiferent daca faci un dus rapid, te relaxezi in cada sau te speli pe maini.

Ce pot sa spun altceva? Welcome back Fa!

Voia va plac produsele Fa?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,