Little Black Dress de la Artistry

Brandul Artistry devine din ce in ce mai prezent pe blogul meu, iar dragostea ce ne leaga este dovedita prin demonstratiile de machiaj pe care le sustin. Motivul evenimentului de Duminica, 25 Ian 2015, a fost noua paleta in editie limitata "Little Black Dress"




Evenimentul in sine a avut trei parti: Prezentarea produselor Artistry, demonstratia de machiaj si Tombola.
In prima parte Gina Stefanoaia de la Academia Startline a sustinut o scurta prezentare despre gama de ingrijire Artistry. Produsele destinate ingrijirii sunt calitative si cu usurinta pot spune ca sunt produse premium, high-end. Au multe tehnologii incorporate focusate pe rezultate. Sistemele din gama Esentials le folosesc si eu in kitul meu de machiaj si cel balancing chiar echilibreaza excesul de sebum. Voi reveni cu un review complet al acestui sistem. Am si serul regenerant din gama Intensive, despre care am vorbit aici si desigur fondul de ten vedeta al brandului: Youth Extend Foundation ( revin cu review detaliat ). 



A urmat demonstratia de machiaj, in cadrul careia si eu am descoperit aceasta noua paletuta. Este in editie limitata si dupa ce am lucrat cu ea chiar pot spune ca este "The Little Black Dress " a machiajului Artistry.
Pentru demonstratia de machiaj mi-a fost model chiar Luiza, o cititoare fidela a blogului meu. Uite ce cititoare frumoase am. Ma mandresc cu voi, fetelor!
Luiza a raspuns afirmativ invitatiei mele de a participa la eveniment si a plecat machiata frumos exclusiv cu produse Artistry.



Designul paletei Artistry "The Little Black Dress" este minimalist, elegant, practic. Paleta este prezentata intr-o caseta neagra din piele, stantata cu logo-ul Artistry. Cutiuta este prevazuta cu inchidere magnetica, are clasica oglinda inauntru si o pensula cu doua capete. Pensula si oglinda sunt foarte utile pentru eventualele retusari din timpul zilei sau chiar pentru transformarea machiajului de zi intr-unul de seara. Nuantele paletei ne permit variante de machiaj nelimitate. Toate fardurile au textura foarte fina, cremoasa si finnish luminos.

Paleta contine 8 nuante de fard de la roz, mov pana la negru. Nuantele se numesc: Pearl alb translucid, lucios- sidefat ), Candlelight ( mov-maroniu, mediu - sidefat ), Evening Out gri otel, mediu - sidefat ), Midnight mov satinat, mediu - lucios ), Little Black Dressnegru profund, clasic - sidefat ). Glamour ( mov închis, dramatic - mat ),  Stiletto gri-plumburiu deschis, cu luciu metalic - lucios ) si Sequin roz pal, perlat - sidefat )


Pentru modelul meu am pregatit tenul cu sistemul Essentials pentru tenul uscat, am pus crema de ochi din gama Youth Extend, apoi am aplicat un strat de fond de ten Youth Extend in nuanta Buff. Am luminat zona cearcanelor cu corectorul solid Beauty Cycle in nuanta Light. Am fixat totul cu pudra translucida de la Beauty Cycle.
Am conturat usor sprancenele cu creionul mecanic de la Artistry in nuanta Taupe, am pus blush roz si am trecut la machiajul ochilor.


Am folosit nuanta Stiletto pe pleoapa mobila si sub spranceana, apoi cu capatul subtire al pensulei incorporate am adaugat nuanta Candlelight pe linia genelor, in coltul exterior si in pliu pentru a crea o umbra naturala fara delimitari bruste sau contraste prea mari.
Pentru intensificarea machiajului sau chiar transformarea lui intr-unul de seara am adaugat nuanta Little Black Dress in coltul extern al ochiului si apoi nuanta Glamour pe centrul pleoapei. Am estompat bine trecerile pentru un efect elegant.


Am mai adaugat si putin din nuanta Pearl pe pomete deasupra blushului pentru machiajul de seara.
Am incheiat machiajul cu aplicarea mascarei si a rujului. Am ales sa pun si un strat de gloss pentru o stralucire intensa a buzelor.
Machiajul final!

La tombola au fost peste zece premii, iar o alta cititoare a blogului s-a numarat printre castigatori.
Eu m-am simtit extraordinar la acest eveniment, ma bucur ca mi-am cunoscut cateva cititoare si sper sa repetam pe viitor astfel de experiente. Multumesc frumos pentru poze si sustinere Stefania Dumanoiu . Merita un like fetelor!

Paleta a trecut pe lista mea de dorinte. Voua va place aceasta paleta?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , ,