Make-up Brunch la Make-up Academy Giulia Nahmany & Fleurimon

Undeva la mijlocul lunii trecute, am fost invitata la scoala de machiaj Giulia Nahmany ca sa vorbim despre machiaj si frumusete. Desi "pretextul" principal a fost machiajul de Craciun, am discutat despre reguli generale de machiaj si cum sa realizezi un machiaj stralucitor, elegant fara sa dai in extrema cealalta.




Mihaela Vasile, trainerul acestei scoli mi-a realizat un machiaj versatil cu care am putut merge acasa in plin zi, dar care se preteaza la fel de bine si seara. Mihaela mi-a promis un machiaj versatil, insa nici nu m-am gandit ca va fi cameleonic. In pozele de peste zi se vedea mai mult nuantele calde de maro, iar cu cat se lasa seara mai profund, cu atat mai intense pareau nuantele de mov aplicate de Mihaela. How cool is that?


Si mai pe seara machiajul arata asa:


Mie mi-a placut foarte mult, a fost altceva si mereu ma simt rasfatata cand ma machiaza cineva. Cum sunt o impatimita a pozelor cu celebritati, iata ca adaug la lista de fotografii din seria "Me and the stars" si un selfie cu Mihaela Vasile

Mi-a placut ca intreaga serie de cursante a fost implicata in acest eveniment, iar acesta este un lucru extraordinar in ondinerea competentelor de machiaj si apreciez scolile care isi sprijina cursantii in acest sens.

Scoala Make-up Academy Giulia Nahmany & Fleurimon Paris este o institutie privata de scolarizare si calificare in domeniul machiajului profesional. Scoala activeaza sub franchiza prestigioasei Make-up Academy Jean Pierre Fleurimon din Paris. La finalizarea cursurilor, cursantii vor primi o diploma profesionala, care este acreditata de Ministerul Francez al Educatiei Nationale si care se bucura de recunoastere în Uniunea Europeana, SUA, Asia si Australia si bineinteles o diploma acreditata de Ministerul Educatiei si Muncii din Romania.
Un avantaj il reprezinta faptul ca diploma are cea mai larga recunoastere internationala din tara. La  Make-up Academy Giulia Nahmany & Fleurimon Paris poti urma unul din cursurile profesionale de 3, 6 sau 9 luni. Acestea se desfasoara in sistem progresiv. 
La cursul de 3 luni, BEAUTY MAKE-UP, vei dobandi cunostinte elementare despre majoritatea tipurilor de make-up, dar si cum sa folosesti culorile pentru schimbarea volumelor sau folosirea umbrelor, folosirea luminilor pentru intensificarea liniilor faciale sau sculptarea cu ajutorul tehnicilor de machiaj. 
Cursul de 1 luna BASIC este destinat celor care vor sa urmeze cursuri profesionale. Acest curs este special creat individual pentru fiecare student si este perfect pentru companiile care doresc sa isi instruiască angajatii intr-un mod organizat şi profesionist. Cursul de o luna te va ajuta sa te machiezi mult mai corect si sa fii cat mai atractiva. Examenul de absolvire se desfasoara sub forma unui photo-shooting, realizat in colaborare cu celebrul fotograf Marius Baragan.
Eu m-am simtit foarte bine la  Make-up Academy Giulia Nahmany & Fleurimon Paris si sper sa revin curand intr-o vizita la ei.
Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,