#Needmydose de Black Opium

Yves Saint Laurent Beaute a prezentat joi, 22 Ianuarie in cadrul evenimentului de lansare desfasurat in Fratelli Studios noul  parfum feminin BLACK OPIUM- o interpretare rock si moderna a dependentei si a senzualitatii. O doza de adrenalina care invaluie si da forta unei vieti mereu mai intense.



Parfumul m-a cucerit pe loc, dar hai sa ii descoperim povestea. 

Black Opium a fost creat de parfumeurii Nathalie Lorson si Marie Salamagne, Honorine Blanc si Olivier Cresp obtinandu-se o interpretare moderna ce mizeaza pe intensitatea intalnirii dintre intuneric si lumina.
Fiecare dintre cei patru parfumeuri si-au pus puternic amprenta asupra piramidei oflactive a parfumului, astfel Natalie Lorson creaza acordul negru si intens de cafea, Marie Salamagne ii confera tusa rock prin notele proaspete de para si cele ale boabelor de piper electrizant roz, iar Honorine Blanc ii da acea nota de lumina prin delicatetea florilor albe. Totul este incununat de viziunea lui Olivier Cresp, care se bazează pe natura de dependenta a parfumului, care il atrage pe cel ce il poarta sa revina pentru mai mult.



Cum spuneam, am fost la petrecerea de lansare a acestui parfum si am putut sa il port si sa ii descopar fiecare aroma. Este foarte transparent pentru ca eu ( fara a fi un nas foarte fin ) am simtit aproape fiecare aroma in parte: intai am simtit cafeaua, apoi am simtit ceva iasomie si la final s-a asezat dulce datorita vanilieie si a cedrului. 
Ce m-a uimit si mai tare a fost rezistenta. L-am aplicat pe incheietura mainii pe la 20.00 cand am ajuns la petrecere, iar dimineata inca mai simteam aroma de vanilie pe piele. 

Acest parfum chiar creaza dependenta, pentru ca imi este gandul numai la el de atunci. 


Petrecerea de lansare a fost la fel de energizanta si electrizanta ca parfumul, iar seara s-a incheiat cu un concert Loredana! Incendiar, electrizant, explozie de energie, lumina in intuneric, Black Opium.


Multumesc BeautyBarometer pentru invitatie. M-am simtit extraordinar!

Voua cum vi se pare acest parfum?

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , ,