Review - Wrinkle fighting super serum de la Sephora

Printre noutatile Sephora de toamna s-a strecurat si acest ser, caruia initial nu i-am facut ochi dulci. Mi-am spus in sinea mea ca nu este cazul sa folosesc serumuri de pe acum, insa am peste 30 de ani si este obligatoriu un astfel de serum. Cei de la Sephora il numesc "Campionul produselor antirid


Acest ser este noutatea toamnei de la Sephora si actioneaza in 2 timpi. Actiunea imediata consta in decrisparea trasaturilor fetei si intinderea pielii, datorita zaharurilor vegetale cu efect tensor instantaneu. Pe termen lung, acesta diminueaza semnificativ ridurile si liniile fine, gratie combinatiei de colagen si de nutripeptide de orez continute. 
Rezultatul a fost demonstrat, in doar 7 zile ridurile fiind atenuate si mai putin vizibile! 


Serumul este prezentat intr-un recipient cu pompita, iar produsul roz este intr-o punga care se strange cate putin cu fiecare pompita folosita. Mie mi se pare interesant modul asta de prezentare. 


Ca informatie generala serumurile se folosesc pe fata curata, inainte de crema hidratanta pentru ca au o textura mai usoara si patrund in piele pana in straturile de profunzime. Eu am folosit acest ser pe post de crema de noapte. Am ales varianta asta pentru ca tenul meu nu iubeste crema de noapte si dimineata ma trezeam cu un ten foarte uleios, lipicios si incarcat, asa ca am renuntat la crema de noapte. Cum spuneam, am inlocuit-o cu serul de la Sephora, care are o textura usora, intra repede in piele si o lasa hidratata, moale si fina. Efectul tine pana dimineata cand tenul meu este de catifea. Atat de fina este pielea. 

Serul poate fi folosit in zona ochiului, avand un rezultat 2-in-1. Asa numitele riduri „laba gastei” se estompeaza vizibil, iar impresia de privire obosita este atenuata.

Cum spuneam imi place acest serum si il folosesc cu drag, insa pentru ca eu nu am riduri nu va pot confirma efectul asupra lor, dar tot il recomand.

Voua cum vi se pare acest ser? Folositi serumuri in rutina de ingrijire?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , ,