Beauty News Make Up For Ever: Skin Equalizer

Tin minte si acum cat de fericita am fost cand mi-am cumparat prima mea baza de machiaj. Era HD Elixir de la Make Up For Ever si eram ferm convinsa ca el va fi reusita incontestabila a machiajelor mele, insa am invatat ca primerele sunt foarte bine gandite si specifice fiecarei probleme a tenului, asa ca am completat cu All Matte, apoi cu alta pentru pori si alta ... si alta.
Astazi stiu foarte bine cum sa im aleg baza pe care sa o pun clientei astfel incat rezultatul sa fie cel din mintea mea, iar cu noua colectie de primere cei de la Make Up For Ever usureaza foarte tare munca de a cauta si incerca prea multe produse. Eu deja am experienta cu acest brand si stiu sigur ca nu voi fi dezamagita.




Sa transforme textura pielii, sa echilibreze nuanta tenului sau sa corecteze fara sa observiā€¦ baza de fond de ten sau primerul poate face toate astea si chiar mai mult! Bazele de machiaj sunt indispensabile din kitul fiecarui make-up artist si totusi nu atat de populare intre femeile obisnuite. Makeu Up For Ever considera ca acest pas intermediar de la crema hidratanta spre fondul de ten are rolul de a pregati pielea pentru un machiaj ca la carte. Step 1 Skin Equalizer merge dincolo de pregatirea tenului pentru machiaj, el poate fi folosit si ca baza pentru farduri pentru ca le pune in valoare, le intensifica si le ajuta sa reziste mai mult. Prin gama variata de primere, fiecare femeie isi va gasi produsul de care are nevoie.

Eu am Base Lissante si am testat-o suficient cat sa va povestesc de spre ea, dar abia acum cand public aceasta postare si am citit mai atent comunicatul observ ca nu am folosit-o ca baza pentru farduri, asa ca revin cu o precizare cand ma lamuresc referitor la acest aspect.



Acasta baza este destinata tenurilor cu pori mariti, terne sau chiar patate de soare. Eu am folosit-o la un ten pistruiat si chiar a uniforomizat destul de bine in sensul ca nu a fost nevoie sa revin cu inca un strat de fond de ten peste tot unde se regasesc pistruii, dar pe cei mai evidenti din zona nasului am revenit.

Cum functioneaza acest produs? Are o tehnologie inovatoare numita Equalizer Complex care pregateste tenul, siliconul umple micro-reliefurile din piele pentru un efect optic de micsorare a porilor. Particulele sferice de pudra il ajuta sa blureze si sa scoata in evidenta frumusetea pielii si silica capteaza luminia.

Beauty tip: Bazele destinate micsorarii porilor functioneaza bine si pentru riduri. Am observat ca si vice-versa functioneaza, insa revin cu detaliile acestea intr-un review pentru un alt produs.


Aceasta baza este usor colorata, in nuanta pielii si asta ajuta foarte mult atat la uniformizarea tenului cat si la blurarea porilor.
Unul dintre avantajele majore ale bazelor de machiaj este ca vom folosi o cantitate mai mica de fond de ten, acesta se va intinde mai usor, va adera pe piele mult mai bine si va rezista ore in sir. Bazele de la Make Up For Ever sunt in topul preferintelor mele si nici aceasta noua formula nu se dezminte.

 Chiar daca aceasta baza nu este matifianta, ajuta la echilibrarea excesului de sebum si efectul final va fi unul semi-mat, o stralucire naturala pentru piele.

Produsele Make Up For Ever pot fi gasite exclusiv in magazinele Sephora, iar pentru profesionisti la magazinul destinat PRO din Cal. 13 Septembrie!

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www pinterest.com/danielastancuex/
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , , , , , , , ,