Bine ai revenit, Debenhams!

Ieri s-a intamplat deschidera oficiala pentru public si ma bucur ca retailerul Debenham a revenit in Romania si nu asa oricum, ci cu trei etaje de fashion&beauty.




Am avut privilegiul sa descopar in avampremiera colectiie, insa la zona de fashion m-am cam pierdut. Multe articole mai mult sau mai putin interesante functie de gusturile fiecareia, am admirat colectiile pentru copii si chiar mi-au placut ( deh sunt mama asa ca mai repede dau banutii pentru ei decat pentru mine ) apoi am coborat la etajul 1, adica la zona de beauty.

Ei bine, acolo era altceva, al aer mai relaxat, mai parfumat, mai colorat. Ce sa fac daca eu acolo ma simt cel mai bine.
Am admirat putin parfumurile si mi-am reamintit de unele, am descoperit altele. Este minunat sa "faci curte " unui parfum sau sa te cucereasca de la prima nota.

Pe zona de beauty am avut cateva surprize frumoase, dar mi-ar fi placut ca Debenhams sa vina in forta cu mai multe branduri pe care nu le gasim in Romania. Singurul brand de machiaj noutate absoluta este Catrice. Eu nu am produse de la ei, insa am vazut ca sunt foarte apreciate in toata lumea pentru calitatea lor la preturi foarte bune.
Am mai zarit si linia de machiaj a brandului Elizabeth Arden si sper sa testez si eu ceva de la ei. Admir filososfia bradului Elizabeth Arden si rezonez cu ea, asa ca probabil nu va mai dura chiar foarte mult pana atunci.

Colistarul m-a surprins placut pentru ca aici, in Debenhams are un spatiu intim, ca la salon pentru ca voi sa testati in conditii optime tratamentele faciale si corporale. Mi se pare foarte interesant.

M-am mai bucurat ca am vazut pe rafturile de cosmetice brandul profesional destinat ingrijirii parului: Macadamia. Ador uleiul de par de la ei ( am scris despre el aici ) sau sampoanele de par. La noi in tara se puteau cumpara numai online aceste produse, dar acum le gasiti si in Debenhams.


Cam atat am descoperit eu, sper ca cei de la Debenhams sa "rupa gura targului " si sa aduca si la noi branduri precum Nars, linia de machiaj Armani sau D&G!

Voi ati vizitat magazinul? Cum vi se pare?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www pinterest.com/danielastancuex/
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

                                                                                          

Etichete: , , , , ,