De 8 Martie ma rasfat cu Cosmetic Plant

8 Martie este  zi speciala pentru mine pentru ca sarbatoresc "Ziua Mamei". Copiii mei au serbari si ateliere la gradinita, sotul se lauda ca ma scoate in oras, iar eu trebuie sa fiu pregatita pentru toate astea, asa ca am decis sa imi acord timp MIE printr-un rasfat !



Iubesc ceaiul, iubesc cafeaua, insa daca varianta verde este mai benefica pentru mine, nu vad de ce nu as alege asta!
Aliatul meu de la Cosmetic Plant este bogat in extract de cafea verde pentru a stimula microcirculatia. Mai are si acid clorogenic este antioxidant, protector impotriva radicalilor liberi si a foto-imbatranirii. Extractele de iedera, origanum, galbenele si seminte de castan au proprietati antiinflamatoare si drenante.
Un alt component este  Cafeisilanul C, prin prezenta cafeinei, a derivatilor de silanol si a acidului alginic, are actiune puternic restructuranta, antiinflamatoare si de intensificare a fermitatii tegumentului. 
Cum sa nu te simti bine in pielea ta cand sangele circula si oxigeneaza bine fiecare celula pentru ca tu sa radiezi de frumusete si fericire. Pana la urma de asta este atat de importanta ingrijirea si toate stimulentele cosmetice: sa te ajute sa te simti bine in pielea ta cu sau fara efort ( dupa stilul de viata ) 
Pentru ca pielea trebuie hranita atat din interior cat si din exterior voi fi foarte atenta la alimentatie si clar voi alerga mai mult dupa copii prin parcuri. Deja ei merg cu bicicleta si eu jogging pe langa. Daca mersul in parc ar fi sport, cu siguranta imi voi gasi loc pe podium.
Una peste alta, ma voi bucura maxim de aceasta zi, ma voi rasfata! 
Asadar, va provoc si pe voi la un joc distractiv: ghiciti cu ce produs Cosmetic Plant ma rasfat eu si puteti castiga, la alegere, unul dintre seturile de aici: http://shop.cosmeticplant.ro/toate-aplicatiile/seturi-cadou.    
                                                                 
In continuare, va las trei variante de produse, dintre care doar unul este cel pe care l-am descris mai sus. Care credeti ca este varianta corecta?



1. Cremă antirid de zi Q10 + ceai verde și complex mineral energizant (50 ml)

2. Crema anticelulita Forte cu extract de cafea verde


3. Loţiune tonică revitalizantă Q10 + ceai verde și complex mineral energizant

Imi puteti trimite raspunsurile voastre printr-un comentariu la aceasta postare pana duminica, 8 martie, ora 24:00, iar luni voi anunta fericita castigatoare a setului Cosmetic Plant.
Pentru a valida inscrierea te rog sa dai like DanaMakeup si share acestei postari pe Facebook. Lasa-mi toate aceste date in comentariul cu care te vei inscrie.

Later edit: Castigatoarea este Gabriela Gabriela si astept datele tale de livrare impreuna cu premiul dorit  pe mail sau Facebook cat mai repede. 



PS: Pentru ca este Martie, iar luna aceasta suntem niste rasfatate va oferim tuturor un voucher de reducere 10% la orice comanda de pe site. Foloseste codul DANA-MAKEUP-10 pentru a activa reducerea.

Mult succes! 


Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,