Expozanti si program Cosmobeauty 2015+ Anunt important

Nu stiu voi cum sunteti, dar eu cand ma gandesc ca vine Cosmobeauty 2015 ma cuprinde asa o bucurie de nedescris. Nu, nu vreau sa folosesc cuvinte pompoase sau prea siropoase, insa anul asta va fi ceva special pentru mine, dar va rog rabdarica pana spre sfarsitul postarii.

In primul rand incep sa imi fac lista de cumparaturi pentru ca stim expozantiiiiii:



Sunt multi, foarte multi, dar sper sa ii cuprind pe toti si sa schimb cateva vorbe cu fiecare in parte. Sunt cam trista ca nu ii zaresc pe cei de la Adhara ( Numeric Proof si Pensule Kim ), dar nu e bai ca pe ei ii vizitez aici in Bucuresti!

Oricum, trebuie sa ajung la Makeup Atelier Paris, Paris Berlin, Rowe ( ojele mele dragi Orly ), Inglot, Melkior si muuuulti altii. Astea sunt brandurile care mi-au invadat prima data  gandurile pentru ca deja am o experienta pozitiva cu produsele lor. M-am indragostit de corectoarele waterproof de la Atelier Paris, pudra de la Paris Berlin, pigmentii Inglot ( la egalitate cu Numeric Proof in preferintele mele ) sau dermatograful Melkior.

Ca in fiecare an, pe scena Cosmobeauty se intampla multe prezentari la scena si va las programul complet.


Acum marele meu anunt. Si eu voi fi acolo si voi sustine o prezentare. Mi-am propus sa realizez un machiaj de primavara si va invit pe toti sa imi fiti alaturi. Promit ca voi pastra si un timp pentru intrebari si raspunsuri astfel incat sa plecati cu un bagaj bogat de informatii. Va astept la Bloggers Corner, unde organizatorii au amenajat un spatiu special pentru ca noi sa interactionam cu cititorii nostri.
Prezentarea va fi Duminica, 15 Martie 2015 la ora 13.00! 
Ce spuneti? Ne vedem acolo?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: ,