#4anidedanamakeup ziua 2 cu Herbalife

Iata ca vom continua calatoria noastra printre premii aniversare dedicate #4anidedanamakeup si astazi este zi dedicata Herbalife.
Premiul de astazi este din cea mai recenta lansare, gama de ingrijire Skin ( am scris despre produse aici ). Am ales pentru voi un produs multifunctional dedicat voua, dar il pot folosi si iubitii vostri.



Lotiunea Tonica energizanta cu extracte din plante este chintesenta Herbalife. Ei se bazeaza foarte mult pe puterea naturii, iar absolut toate produsele acestei game sunt cu multe extracte naturale ( am detaliat mai pe larg aici ) si complex de vitamine.

Sa revenim la lotiunea noastra tonica pe care eu o ador.
In primul rand, eu consider ca orice femeie trebuie sa foloseasca lotiune tonica, iar daca ai tenul uscat si nu tolerezi lotiunile din comert varianta de la Herbalife este o optiune foarte buna. Eu o percep ca pe o apa de plante cu efect energizant, racoritor. Este ideala pentru a elimina ultimele reziduri de machiaj sau praf, nu irita tenul si il pregateste pentru crema hidratanta.

Barbatii o pot folosi ca lotiune energizanta pe parcursul zilei, poate fi folosita dupa ras ca after-shave sau chiar pentru putina relaxare.

Pentru a castiga acest premiu tot ce trebuie sa faceti este:
- like DanaMakeup aici
- like Herbalife aici
- share public pozei de aici specificand mesajul #4anidedanamakeup
- urmareste-mi canalul de YouTube aici
- share on Tweeter postarii acestea adaugand mesajul: #4anidedanamakeup si Herbalife va invita la concurs!
- ma urmaresti pe Pinterest aici
- lasa un comentariu cu numele tau, link-ul de share si numele cu care ma urmaresti pe retelele de socializare

Concursul incepe in acest moment si se va incheia maine la 12.00 fix. Castigatorul il voi anunta in cursul zilei de maine.

Later edit 06. Aprilie : Castigatoarea este ......


Felicitari! Draga mea, astept datele tale de livrare impreuna cu numar de telefon pentru ca sponsorul sa iti trimita premiul.
Start si mult succes tuturor!

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA

Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , ,