5 motive sa vizitezi primul magazinul Kiehl`s din Romania!

Am postat pe Instagram o poza de-a mea la evenimentul de deschidere a primului magazin Kiehl`s din Romania, iar reactiile voastre au fost multicele cu parerei pro si contra.
In postarea de astazi va povestesc mai multe despre noul magazin si ce m-a impresionat pe mine atat de tare la brandul Kiehl`s!




1. Atmosfera prietenoasa mi se pare de departe cel mai important aspect in ceea ce priveste experienta mea cu Kiehl`s. Eu am avut ocazia sa descopar magazinul inainte sa stiu amanuntit istoria brandului, iar magazinul din Afi Cotroceni are o atmosfera foarte calda pe care o simti in fiecare coltisor. Eu m-am simtit acasa!

Ca in cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, estetica farmaciei de tip colonial este completata cu elemente moderne care reflecta comunitatea inconjuratoare si fac referire la radacinile new-yorkeze ale companiei, din cartierul East Village. La intrarea in acest spatiu unic, vizitatorii sunt cufundati imediat in istoria indelungata a companiei si in caracterul sau excentric: peste tot sunt detalii ale mostenirii Kiehl’s, inclusiv fotografii ale New York Flagship, aventurile familiei fondatoare Kiehl’s, sponsorizate de companie. Elementele istorice surprind si incanta vizitatorii, inclusiv o motocicleta vintage iconică si faimosul schelet „Mr. Bones” al companiei Kiehl’s. Nu exista doua magazine Kiehl’s identice, insa toate transmit traditia bogata farmaceutica a companiei.


 „Mr. Bones” a fost vedeta evenimentului de lansare, toata lumea l-a indragit, dar sa nu uitam ca a fost de real ajutor in magazinele Kiehl`s. Era folosit pentru a se stabili cu exactitate zona care are nevoie de ajutor. O metoda foarte ingenioasa, nu?

2. Istoria brandului este coplesitoare, unica si vasta. Brandul Kiehl`s reprezinta un amestec de cunostinte din domeniile cosmetic, farmaceutic, vegetal si medicinal dezvoltat si imbunatatit de-a lungul generatiilor.
Nu o sa va bat capul cu intreaga istorie, insa cateva repere cronologice chiar simt nevoia sa va dau.


1851: John Kiehl deschide Farmacia Kiehl la coltul Thirteenth Street cu Third Avenue din New York. Magazinul reprezentativ al companiei se afla inca in aceeasi locatie, pastrand mare parte din inventarul original.

1867: Parul vechi de 200 de ani, plantat de Peter Stuyvesant in locul denumit Pear Tree Corner (intersectia unde se află Kiehl’s), a fost doborat intr-un accident de camioneta. Visul Dlui. Aaron Morse a fost acela de a reda acest copac orasului pe care il pretuia atat de mult.

1921: In 1921, Dl. Irving Morse a extins afacerea de tonice farmaceutice si remedii medicinale, la o farmacie cu servicii complete, avand pe stoc ceaiuri, plante medicinale, tincturi, miere,precum si primele produse marca Kiehl.


1921: Irving Morse, ucenicul lui John Kiehl, a preluat compania si a hotarat sa ii pastreze denumirea.

De aici totul decurge normal, se lanseaza mereu produse noi, se imbunatatesc cele deja existente, compania a ramas in familie, iar in anul 2000 L`oreal USA achizitioneaza Kiehl’s Since 1851 pastrandu-i filosofia si valorile. 

3. Implicarea personalului este fantastica. Fiecare om pe care eu l-am intalnit m-a intampinat cu un zambet larg si disponibilitate. Am aflat ca fiecare reprezentant Kiehl’s cunoaste in detaliu tehnicile serviciilor companiei si a fost instruit nu doar cu privire la ingredientele din formule, ci si, in tandem cu traditiile farmaceutice ale companiei, detine cunostintele pentru a prescrie tratamente specifice si regimuri cu produse care ofera clientilor solutii adaptate la necesitatile lor individuale de ingrijire a parului si a pielii.

 In acest magazin nu ai nici o retinere sa ceri sfaturi, informatii sau chiar detalii amanuntite despre produse si ingrediente. Acum stii si de ce!



4. Coltul pentru testat este amenajat foarte cozy. In acel mic coltisor de liniste puteti sa discutati deschis cu consultantii Kiehl`s si sa primiti toate informatiile necesare. Mai mult, ca in cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, prima locatie din Bucuresti continua cu mandrie initiativa unica a companiei Kiehl’s „testează inainte sa cumperi”, conceptualizata initial acum mai bine de 92 ani in magazinul original Flagship Store.Aceasta initiativa individualizeaza compania Kiehl’s fata de concurentii sai de pe piata si caracterizeaza de mult timp compania in opinia celor mai loiali fani ai sai.

5. Coltul cadourilor mi se pare foarte interesant. Pe mine oricum ma incanta cadourile impachietate. Iti va fi de ajutor ca sa poti oferi un cadou special si ambalat frumos.

Asadar, sper ca v-am starnit curiozitatea si astept sa imi lasati impresiile voastre in comentarii. Sunt curioasa cum vi se va parea magazinul, personalul si mai ales produsele.
Trebuie sa stiti ca gasiti acolo creme, serumuri si multe alte minunatii pentru voi, pentru barbatii din viata voastra, dar si pentru copii.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , ,