Consumatele din ultima perioada

Am revenit pe YouTube cu un nou video. Si de data asta mi-am pastrat balbaielile, nu am evoluat la editare, insa va multumesc pentru incurajarile de la videoclipul anterior si va multumesc pentru ele.

Pentru ca nu reusesc sa pastrez prea multe ambalaje, produsele din acest prim videoclip sunt multicele, insa si perioada in care le-am strans este maricica.




Am pus mai jos si pozele produselor cu link-uri catre review-urile de pe blog, dar cam atat. Parerea mea despre fiecare in parte este exprimata, pe larg, in videoclip.


Samponul Gliss mi-a placut, chiar daca nu este destinat unui par cu tendinta de ingrasare, iar samponul balancing de la Alfaparf este exact ce imi trebuie.
Uleiul de par Morocan Oil de la Top Line este o prezenta constanta in ingrijirea parului meu, dar nu am reusit sa ii fac review. Cum mai am cateva mostre sper sa reusesc totusi un review detaliat.


Curatare tenului este foarte importanta pentru mine, asa ca la acest capitol am cava produse consumate.
Pentru spuma de curatare cu tea tree am scris deja pe blog review. iar spuma de curatare de la Sophyto am primit-o de la BeautyBarometer cand a implinit 2 ani de blog. Am folost-o cu drag in ciuda mirosului neplacut.


Daca si voi aveti copii, sigur veti adora sapunul lichid de la Nivea. Este super si copii il adora.

Serul de la Sephora este preferatul meu din cate am incercat pana acum si deja imi este dor de tenul meu dupa ce il aplicam. Lotiunea tonica de la Herbalife nu ar trebui sa lipseasca din ritualul de ingrijire al nimanui. Este o apa de plante foarte utila, versatila si energizanta.



Antiperspirantele mici sunt prefertale mele cand trebuie sa le port in geanta. Vreau sa fu sigura ca am un plan de rezerva pentru orice ar putea aparea pe parcursul zilei.


Va povesteam in filmulet ca am descoperit brandul Uriage la recomandarea Anei de la BeautyBarometer prin proiectul ei Testeaza si tu. Review-ul meu de atunci il gasiti pe blogul ei aici.

Eucerinul meu iubit s-a terminat. Sigur recidivez daca testez doua-trei creme si nu se vor ridica la nvelul asteptarilor mele.


Despre produsele Yves Rocher nu am scris prea mult pe blog, insa comenzile mele dese la ei stau marturie reala a iubirii ce le-o port. Imi place acest brand si sper sa incep sa testez si gama de machiaj a brandului.

Voi ce produse folositi si cat de repede le consumati?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,