Tag: 7 lucruri despre mine

Am vazut acest tag la BeautyBarometer si mi-a placut foarte mult  idea, asa ca il preiau si eu in formatul propus de ea.
Mai exact eu va spun sapte lucruri despre mine, iar voi imi lasati in comentarii intrebari la care voi raspunde intr-un video pe canalul meu de YouTube. Astept intrebarile voastre pana pe 08 Mai.




1. Cel mai greu imi este sa vorbesc despre mine. Nu stiu de ce. Sunt mandra de mine asa cum sunt si am evoluat sanatos, pe propriile forte, incet si sigur!

2. Am o personalitate destul de transanta. Imi place sa spun ca sunt ca un parfum ( poate Thiery Muglier ) fie ma adori fie nu, dar fara sa fie ceva in neregula cu mine.

3. Sunt o fiinta mica, mica. Am 1,55 m si ma incalt de la copii uneori. Daca as avea greutatea ideala la metrul meu, probabil ca m-as si imbraca de la copii.

4. Iubiesc dulciurile. Sunt ca un drog pentru mine.

5. Sunt in zodia Gemeni si chiar mi se potrivesc cateva descrieri: am fire de artist ( adica sunt cu capul in nori ), sunt un om al extremelor atat in comportament cat si in suflet. Trec foarte usor de la ras la plans si invers.

6. Sunt o fire pretenosa, chiar si asa nu am foarte multi prieteni adevarati. Ii numar pe degete

7. Ma afecteaza foarte tare si destul de puternic rautatile celor din jur la adresa mea sau a prietenilor mei. Sunt trup si suflet alaturi de ei asa ca sufar cu ei, ma bucur alaturi de ei.

Eu atat am de povestit despre mine. Desi sunt putine lucruri, tot mi-a fost dificil.
Astept cu drag si mare interes curiozitatile voastre despre mine si promit un video funny. Asa ca pana pe 08.Mai va invit sa nu fiti timide.


Etichete: ,